ناتینگ هدفون‌های CMF Neckband Pro و CMF Buds را رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
هدفون بی‌سیم CMF Buds داخل کیس از نمای بالا رنگ نارنجی
ناتینگ هدفون‌های بی‌سیم خوش‌قیمت خود را با قابلیت‌های پیشرفته رونمایی کرد.
تبلیغات

ناتینگ امروز در‌کنار معرفی گوشی ناتینگ فون 2a، دو هدفون جدید با برند زیرمجموعه‌ی خود به نام‌های CMF Buds و CMF Neckband Pro معرفی کرد.

CMF Neckband Pro همان‌طور‌که از نامش پیدا است، هدفون دورگردنی بلوتوثی است که به‌لطف گواهی IP55 در‌برابر گرد‌و‌غبار و آب مقاومت می‌کند و از یک دکمه‌ی چرخان برای کنترل صوتی بهره می‌برد. این هدفون می‌تواند در زمان بلااستفاده‌بودن به‌صورت مغناطیسی جمع شود.

هدفون بی‌سیم CMF Neckband Pro رنگ نارنجی نمای جلو

Neckband Pro به سیستم حذف نویز فعال (ANS) مجهز است که تا محدوده‌ی ۵۰ دسی‌بل از حذف نویز ترکیبی پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را در سه سطح تنظیم کرد. این مدل به درایور داینامیک سفارشی ۱۳٫۶ میلی‌متری مجهز شده است و به‌لطف پنج میکروفون با بهره‌مندی از هوش مصنوعی کیفیت تماس‌های صوتی را بهبود می‌بخشد.

هدفون دور گردنی CMF نارنجی رنگ

کاربران می‌توانند پنج سطح بیس را در اپلیکیشن Sound X تنظیم کنند. Neckband Pro از افکت صدای سه‌بعدی برخوردار است که برای ارائه‌ی تجربه‌ی شنیداری ۳۶۰ درجه طراحی شده است.

CMF Neckband Pro با روشن‌بودن ANC حدود ۳۷ ساعت و با خاموش‌بودن آن ۲۳ ساعت شارژدهی دارد. ناتینگ می‌گوید که با شارژ ۱۰ دقیقه‌ای می‌توان ۱۸ ساعت از آن استفاده کرد.

هدفون بی‌سیم CMF Buds و کیس از نمای جلو رنگ نارنجی

CMF Buds طراحی مشابه CMF Buds Pro دارد. این ایرباد با گواهی IP54 دربرابر گردوغبار و آب مقاوم است. هدفون‌ها در کیسی مربعی‌شکل قرار دارند که دکمه‌ی چرخان آلومینیومی دارد و می‌توان با آن کارهای گوناگونی انجام داد.

سی ام اف بادز از درایور ۱۲٫۴ میلی‌متری و چهار میکروفون بهره می‌برد و در ساخت آن از مواد TPU استفاده شده است. سیستم حذف نویز فعال تا محدوده‌ی ۴۲ دسی‌بل از حذف نویز ترکیبی پشتیبانی می‌کند.

هدفون جدید ناتینگ از صدای HD بهینه‌‌شده‌ی Dirac بهره می‌برد و می‌تواند نویزهای ناشی از وزش باد را حذف کند. شارژدهی هدفون با خاموش‌بودن ANC حدود ۸ ساعت و با روشن‌بودن آن حدود ۵ ساعت است و با استفاده از کیس مخصوص این زمان درمجموع به ۳۵ ساعت می‌رسد.

هر دو هدفون گفته‌شده از بلوتوث ۵٫۳ و اتصال ازطریق Google Fast Pair و Microsoft Swift Pair پشتیبانی می‌کنند.

قیمت هدفون ناتینگ مدل CMF Neckband Pro حدود ۲۴ دلار و قیمت هدفون مدل CMF Buds حدود ۳۰ دلار است. هر دو دستگاه در رنگ‌های مشکی و سفید و نارنجی عرضه می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات