هدفون‌های جدید CMF به‌نمایش درآمدند؛ رونمایی رسمی با ناتینگ فون 2a

پنج‌شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
هدفون دور گردنی CMF نارنجی رنگ
هدفون‌های جدید CMF همراه با قابلیت‌های هیجان‌انگیز در کنار ناتینگ فون 2a معرفی خواهند شد.
تبلیغات

شرکت بریتانیایی ناتینگ که با معرفی هدفون ناتینگ مدل ایر ۲ پا به بازار هدفون‌ها گذاشته بود، قصد دارد به‌زودی در کنار ناتینگ فون 2a از دو هدفون CMF Buds و CMF Neckband Pro رونمایی کند.

طبق پست CMF در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، هدفون بی‌سیم دور گردنی CMF Neckband Pro به پنج میکروفون مجهز خواهد بود و به‌کمک هوش مصنوعی کیفیت تماس‌های صوتی را بهبود می‌دهد. هدفون یادشده تا محدوده‌ی ۵۰ دسی‌بلی از حذف نویز ترکیبی پشتیبانی می‌کند.

ایرباد جدید نارنجی رنگ CMF Buds

از طرفی، ایرباد CMF Buds به درایور ۱۲٫۴ میلی‌متری که در ساخت آن از مواد TPU استفاده شده است مجهز خواهد بود. این هدفون نیز مانند CMF Neckband Pro از حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند.

کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن Nothing X هر دو هدفون CMF Buds و CMF Neckband Pro را کنترل کنند. سطح باس (تا پنج سطح) هدفون‌های مورد بحث از طریق نوار لغزنده‌ی آن‌ها تنظیم می‌شود.

تصاویر منتشر شده از سوی CMF در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، رنگ‌های سفید و نقره‌ای هدفون‌های مذکور را به‌نمایش می‌گذارند، اما در وب‌سایت رسمی CMF تصاویری از رنگ‌های نارنجی و نقره‌‌ای هدفون‌ها قرار داده شده است.

هدفون‌های CMF Buds و CMF Neckband Pro در تاریخ ۵ مارس (۱۵ اسفند) در کنار گوشی ناتینگ مدل فون 2a معرفی خواهند شد. از قیمت هدفون های نام‌برده اطلاعات دقیقی دردسترس نیست.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات