ایرپاد مکس ۲ چه زمانی عرضه می‌شود؟

سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هدبند هدفون دور گوش ایرپاد مکس اپل
بلومبرگ همچنان انتظار دارد که اپل امسال نسل جدید ایرپاد و ایرپاد مکس را روانه‌ی بازار کند.
تبلیغات

مارک گرمن، افشاگر بلومبرگ، در گزارشی اختصاصی می‌گوید اپل همچنان در پی عرضه‌ی چند مدل جدید از هدفون‌های سری ایرپاد در سال ۲۰۲۴ است. گرمن سال گذشته برای اولین بار گفته بود که اپل دو مدل ایرپاد نسل چهارم و مدل جدید ایرپاد مکس را در «اواخر ۲۰۲۴» در دسترس قرار می‌دهد.

افشاگر سرشناس بلومبرگ که سابقه‌ی بسیار درخشانی در افشای اطلاعات اپل دارد، می‌گوید ایرپاد نسل چهارم طراحی جدیدی برای قرارگیری بهتر در گوش خواهد داشت و صداها را با کیفیت بالاتری پخش خواهد کرد. به‌علاوه انتظار می‌رود ایرپاد نسل چهارم کیس جدیدی با درگاه USB-C داشته باشد.

مارک گرمن می‌گوید اپل مدل دیگری از ایرپاد نسل چهارم نیز عرضه می‌کند که برخلاف مدل اول به سیستم حذف نویز فعال (ANC) مجهز خواهد بود و در کیس شارژ خود اسپیکر خواهد داشت. دیگر تفاوت مهم مدل دوم این است که می‌توان کیس را ازطریق شبکه‌ی Find My مکان‌یابی کرد.

اپل پس از رونمایی دو مدل ایرپاد نسل چهارم، تولید ایرپاد نسل دوم و ایرپاد نسل سوم را به‌طور کامل متوقف خواهد کرد.

به ادعای بلومبرگ، نسل جدید ایرپاد مکس به‌جای لایتنینگ به درگاه USB-C مجهز می‌شود و امکان پخش صدا ازطریق کابل را نیز خواهد داشت. به غیر از این دو موضوع، تغییر دیگری در ایرپاد مکس ۲ اتفاق نمی‌افتد. البته احتمال دارد اپل، ایرپاد مکس ۲ را در رنگ‌های جدیدی عرضه کند. ایرپاد مکس هم‌اکنون در رنگ‌های سبز، صورتی، نقره‌ای، آبی و خاکستری در دسترس قرار دارد.

بلومبرگ فعلاً به قیمت هدفون اپل مدل ایرپاد نسل چهارم اشاره نکرده است؛ به‌علاوه جزئیاتی از قیمت هدفون ایرپاد مکس ۲ نمی‌دانیم.

مارک گرمن انتظار دارد نسل جدید ایرپاد پرو در سال ۲۰۲۵ با تغییرات ظاهری و تراشه‌ی به‌روزشده از راه برسد. منظور او احتمالاً پردازنده‌ی H3 است که کیفیت صدا را بهبود خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات