نمایشگاه CES 2024؛ باسئوس با هدفون و شارژر جدید از راه می‌رسد

یک‌شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
حضور مردم در نمایشگاه CES
باسئوس می‌خواهد در نمایشگاه CES 2024 چند محصول جدید و کاربرپسند رونمایی کند.
تبلیغات

باسئوس که یکی از بازیگران برجسته‌ی حوزه‌ی لوازم الکترونیکی در جهان به‌حساب می‌آید، در حال آماده‌ شدن برای رونمایی انبوهی از فناوری‌های پیشرفته و نوآورانه در رویداد CES 2024 در لاس وگاس است.

یکی از محصولات جدید باسئوس که در نمایشگاه پیش رو شاهد آن خواهیم بود، هدفون بی‌سیم Open-Ear True است که از طراحی پشت‌باز، سیستم تقویت بیس عمیق برای تجربه‌های صوتی فراگیر، تأخیر کم برای همگام‌سازی بدون نقص و فناوری شارژ سریع برای تضمین حداکثر زمان استفاده بهره می‌برد. قیمت هدفون جدید باسئوس هنوز اعلام نشده است.

داک USB-C مدل Spacemate Baseus با ۱۱ پورت مختلف، یکی دیگر از ابزارهای قابل توجه در این لیست است که سرعت انتقال بالا، توان ۱۰۰ واتی و از همه مهم‌تر، قابلیت اتصال به چند صفحه‌نمایش را به‌طور همزمان ارائه می‌دهد.

Baseus همچنین قصد معرفی پاوربانکی فوق‌ نازک موسوم‌ به Baseus Blade2 برای شارژ لپ‌تاپ را دارد و ادعا می‌کند در عین سبک‌ و نازک بودن، عملکرد چشمگیری ارائه می‌دهد. پاوربانک باسئوس برای راه‌اندازی خودرو در مواقعی که باتری می‌خوابد نیز کاربرد خواهد داشت.

شارژر سریع رومیزی ۲۴۰ واتی Baseus GaN5 Pro محصول دیگری است که برای ارائه‌‌ی تجربه‌ی شارژ سریع و مطمئن برای چندین دستگاه معرفی می‌شود. فناوری خنک‌کننده پیشرفته و کنترل برنامه‌ی آن کارایی و کاربرپسندی را تضمین می‌کند.

پیش‌تر نیز شاید محصولاتی مشابه مثل پاوربانک و شارژر از برند باسئوس بوده‌ایم؛ اما این شرکت در نمایشگاه CES 2024 فرصت را غنیمت شمرده است تا اولین سری دوربین‌های امنیتی‌اش را معرفی کند. این دوربین جدید از فضای ذخیره‌سازی محلی قابل ارتقا، پنل خورشیدی، وضوح ویدیوی 3K و اپلیکیشنی‌ کاربرپسند برای کنترل و مدیریت بهتر بهره می‌برد.

نمایش محصولات باسئوس در CES 2024 نمایانگر تعهد این شرکت به مهندسی هوشمند و خلاقیت روبه‌رشد است. Baseus قصد دارد جوانان علاقه‌مند به فناوری را به‌خود جذب کند و کیفیت زندگی روزمره‌ی آن‌ها را با لوازم الکترونیکی نوآورانه افزایش دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات