ایرپاد مکس ۲ سال آینده با این ویژگی‌ها رونمایی می‌شود

جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
کراون دیحیتال هدفون دور گوش ایرپاد مکس اپل
ایرپاد مکس احتمالاً با درگاه USB-C، تراشه‌ی H2، رنگ‌بندی جدید و امکانات به‌روز دیگر روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

ایرپاد مکس، قدیمی‌ترین محصول از سری ایرپادهای اپل است که با گذشت سه‌سال از زمان معرفی‌اش همچنان تولید می‌شود. اکنون شایعاتی درمورد نسل بعدی هدفون مذکور منتشر شده که نگاهی کلی به مشخصات احتمالی آن ارائه می‌دهد.

مارک گرمن از بلومبرگ می‌گوید اپل مدل جدید ایرپاد مکس را اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد. او پیش‌بینی می‌کند غول فناوری اهل کوپرتینو در نسل بعدی هدفون مذکور، به‌جای درگاه لایتنینگ از درگاه USB-C استفاده کند زیرا باید قوانین اتحادیه‌ی اروپا را درنظر داشته باشد. البته انتظار داریم اپل همچنان کابل USB-C با پورت ۳٫۵ میلی‌متری را ارائه دهد تا کاربران بتوانند آن را به لوازم‌جانبی صوتی دیگر متصل کنند.

گفته می‌شود ایرپاد مکس ۲ از بلوتوث ۵٫۳ پشتیبانی خواهد کرد. جدیدترین نسل گوشی آیفون، همه‌ی مدل‌های مک بوک ۲۰۲۳ و جدیدترین مدل‌های اپل واچ نیز از همین استاندارد بهره می‌برند. این فناوری شامل پیشرفت‌هایی مثل کاهش مصرف انرژی و پشتیبانی از LE Audio می‌شود.

هدفون بی سیم اپل ایرپاد مکس Apple AirPods Max قرمز

طبق گزارش‌های اخیر، اپل نسل دوم ایرپاد مکس را در رنگ‌های جدیدی عرضه خواهد کرد اما درحال حاضر این رنگ‌بندی‌ها مشخص نشده‌اند. نسل کنونی هدفون اپل در رنگ خاکستری، نقره‌ای، سبز، آبی و صورتی عرضه می‌شود. البته با تعویض بالشتک‌های جداشونده می‌توان تعداد زیادی ترکیب‌رنگ شخصی‌سازی‌شده روی هدفون مذکور پیاده‌سازی کرد.

از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار ایرپاد مکس ۲ می‌توان به پردازنده H2 اشاره کرد که اپل آن را به‌طور سفارشی برای هدفون‌های خود طراحی کرده است. این تراشه کیفیت صدا را افزایش می‌دهد و ازطرفی در مصرف باتری صرفه‌جویی می‌کند.

احتمال دارد اپل از چیپ U2 نیز در نسل بعدی ایرپاد مکس استفاده کند؛ تراشه‌ای که در سری آیفون ۱۵، اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ نیز وجود دارد و امکان موقعیت‌یابی دقیق این محصولات را ازطریق برنامه‌ی Find My فراهم می‌سازد.

قیمت هدفون ایرپاد مکس نسل یک ۵۴۹ دلار است و به‌همراه کیس محافظ نه‌چندان کاربردی‌اش عرضه می‌شود. نقطه‌ضعف‌های این کیس باعث شده بود بحث‌های زیادی در فضای آنلاین شکل بگیرد و به‌همین دلیل احتمال دارد اپل کیس محافظ ایرپاد مکس ۲ را بازطراحی کند تا با پوشش کامل هدفون، از این محصول گران‌قیمت بهتر محافظت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات