ایرپاد مکس ۲۰۲۴ با تغییرات اندک تولید خواهد شد

یک‌شنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
کاپ‌های فلزی هدفون دور گوش ایرپاد مکس اپل در دست
گفته می‌شود هدفون ایرپاد مکس جدید اپل که سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد، تفاوت خاصی ازنظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با مدل فعلی ندارد.
تبلیغات

هدفون‌ ایرپاد مکس اپل از زمان معرفی در دسامبر ۲۰۲۰ همچنان در حال فروش است و مدل جدیدش رونمایی نشده است؛ در‌حالی‌که ایرپاد پرو چندین بار ازنظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به‌روزرسانی شده است.

بلومبرگ قبلاً گزارش داده بود که اپل سال آینده هدفون‌ ایرپاد مکس ۲ را با درگاه USB-C و گزینه‌های رنگی جدید به‌روزرسانی خواهد کرد. انتظار داشتیم که در همان زمان، ایرپاد مکس با ویژگی‌های ایرپاد پرو هماهنگ شود؛ اما به‌نظر می‌رسد که این اتفاق رخ نخواهد داد.

مارک گرمن، افشاگر نام‌آشنا، در آخرین گزارش خود گفته است که اپل برنامه‌ای برای به‌روزرسانی درخورتوجه هدفون‌ ۵۵۰ دلاری ایرپاد مکس ندارد. در‌واقع، تغییرات این هدفون احتمالاً به‌قدری جزئی هستند که حتی نام‌گذاری محصول تغییری نخواهد کرد.

به‌نظر می‌رسد که انگیزه‌ی اصلی برای به‌روزرسانی سخت‌افزاری ایرپاد مکس جدید، فقط پاسخ‌گویی به مقررات کمیسیون اروپا است که استفاده از USB-C را برای وسایل قابل‌شارژ مانند هدفون‌ها الزامی کرده است. در‌حال‌حاضر، ایرپاد مکس هنوز از درگاه لایتنینگ اپل استفاده می‌کند.

به‌گفته‌ی گرمن، هدفون‌ ایرپاد مکس همچنان از پردازنده H1 به‌جای H2 استفاده خواهد کرد. این بدان‌معناست که ایرپاد مکس از ویژگی‌های نرم‌افزاری پیشرفته‌ای مانند صدای تطبیقی و حذف نویز هوشمند که ایرپاد پرو در سال جاری دریافت کرد، نمی‌تواند پشتیبانی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات