یک برند نام‌آشنا به کابوس ایرپاد مکس اپل تبدیل می‌شود

چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
خارج کردن هدفون دور گوش ایرپاد مکس اپل از کیف هوشمند
شرکت سونوس در حال ساخت هدفون‌های پرچم‌دار جدیدی است که رقیبی سرسخت برای ایرپادمکس خواهند بود.
تبلیغات

به‌گزارش بلومبرگ، هدفون‌ جدید سونوس با ایرپاد مکس اپل رقابت خواهد کرد. این هدفون به سیستم کنترل صوتی و قابلیت همگام‌سازی با اسپیکرهای سونوس مجهز خواهد بود. هدفون جدید سونوس در رنگ‌های سیاه و سفید و با قیمتی حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار فروخته می‌شود که با هم‌قیمت ایرپاد مکس و مدل‌های پرچم‌دار هدفون سونی و هدفون بوز است.

گزارش بلومبرگ نشان می‌دهد که سونوس در هدفون‌های جدید خود ازلحاظ فنی مشخصاتی بیشتر از مشخصات به‌کاررفته در ایرپاد مکس اپل را ارائه نخواهد داد و در‌عوض بر سفارشی‌سازی و قابلیت تنظیم دقیق صدا ازطریق اپلیکیشن کنترل هوشمند متمرکز خواهد بود.

سونوس چند سال است که روی این هدست کار می‌کند و انتظار می‌رود که در آوریل (فروردین و اردیبهشت) سال آینده آن را عرضه کند. احتمال دارد که این شرکت در آینده، مجموعه‌ای از هدفون‌های مشابه با دیگر ایرپاد های اپل را نیز توسعه دهد.

چرخاندن کراون هدفون دور گوش ایرپاد مکس اپل

اخبار منتشرشده حاکی از آن است که سونوس در اواخر سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ ستاپ‌باکسی مشابه اپل تی‌وی را هم معرفی خواهد کرد. این دستگاه به‌عنوان سیستم مرکزی برای سیستم‌های صوتی سونوس عمل خواهد کرد و از فناوری دالبی اتموس (صدای فراگیر یا سه‌بعدی) و فرمت HDR دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند و برنامه‌ها و خدمات پخش را به شیوه‌ی ستاپ‌باکس‌های موجود ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود این دستگاه قیمتی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار داشته باشد.

همچنین، سونوس در حال تولید نسخه‌ی سفارشی سیستم‌عامل اندروید برای این ستاپ‌باکس است. درحال‌حاضر، این شرکت با شرکت‌های مخابراتی برای پخش تلویزیونی زنده مذاکره می‌کند و ممکن است سرویس ویدئویی خود را راه‌اندازی کند.

اسپیکر قابل حمل Sonos Move

اطلاعات بلومبرگ از به‌روزرسانی اسپیکرهای سونوس نیز خبر می‌دهد. سونوس در حال ساخت تقویت‌کننده‌های صدا و اسپیکرهای سقفی جدید برای کاربران حرفه‌ای و نسخه‌ای از اسپیکر هوشمند Era 100 برای‌ محیط‌های کاری و سیستم صوتی پیشرفته‌‌ی تلویزیون است که به‌روزرسانی جدیدی برای ARC (کانال بازگشت صدا) خواهد بود.

برای مشتریان خصوصی نیز، سونوس در حال تولید نسخه‌ی جدیدی از ساب‌ووفر است که می‌تواند با ستاپ‌باکس جدید آن و اسپیکر Roam به‌روزشده همگام‌سازی شود.

پاتریک اسپنس، مدیرعامل سونوس، تأیید کرد که این شرکت قصد دارد محصول جدیدی تولید کند که مکمل دستگاه‌های فعلی است و علاوه‌بر رضایت مشتریان، درآمد زیادی به‌دنبال خواهد داشت. سونوس انتظار دارد در سال ۲۰۲۴ بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از محصولات جدید کسب درآمد کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات