ال جی از عرضه هدفون Tone Free در خاورمیانه خبر داد

چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هدفون ال جی LG Tone Free در دست
ال جی گفته است هدفون توگوشی Tone Free که قابلیت حذف نویز دارد و شارژدهی مناسبی ارائه می‌دهد، روانه‌ی بازار خاورمیانه خواهد شد.
تبلیغات

ال جی در جریان برگزاری رویدادی در دبی اعلام کرد ایرباد بی‌سیم Tone Free را روانه‌ی بازار خاورمیانه و آفریقا می‌کند. این شرکت کره‌ای می‌گوید هدفونش کیفیت صدای بسیار خوبی دارد، از درایورهای نسبتا بزرگی بهره می‌برد و کاربر را در محتوای صوتی غوطه‌ور می‌کند.

هدفون ال جی LG Tone Free مدل سفید روی چوب

هدفون توگوشی ال جی از استاندارد Dolby Atmos و فناوری Dolby Head Tracking پشتیبانی می‌کند. Dolby Head Tracking می‌تواند محتوای صوتی را با جابه‌جا شدن سر کاربر، مجددا کالیبره کند.

رنگ بندی هدفون ال جی LG Tone Free

هدفون الجی به پلتفرم Snapdragon Sound کوالکام مجهز است و به ادعای این شرکت، کیفیت صدایی در حد هدفون‌های سیمی ارائه می‌دهد. این هدفون می‌تواند صداهای ۲۴ بیت / ۹۶ کیلوهرتز را با تأخیر پایین پخش کند. ال جی می‌گوید هدفونش سیستم حذف نویز فعال دارد.

ال‌جی از محصولات خانگی، سرگرمی و اداری ۲۰۲۳ خود در خاورمیانه رونمایی کرد
ال‌جی از محصولات خانگی، سرگرمی و اداری ۲۰۲۳ خود در خاورمیانه رونمایی کرد
مطالعه '4

هدفون Tone Free ال جی با یک بار شارژ تا ۹ ساعت موسیقی پخش می‌کند و با احتساب کیس، شارژدهی‌اش به ۲۹ ساعت می‌رسد. هدفون توگوشی ال جی گواهی ضدآب IP67 دارد. فعلاً قیمت این محصول در خاورمیانه اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات