هدفون بی‌سیم وان‌پلاس بادز پرو ۲ با پشتیبانی از صدای فراگیر و حذف‌نویز بهبودیافته معرفی شد

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
هدفون بی سیم وان پلاس بادز پرو ۲
وان‌پلاس هدفون بی‌سیم TWS بادز پرو ۲ را رسماً معرفی کرد. این محصول از صدای فراگیر پشتیبانی می‌کند و از نرخ‌‌تأخیر ۵۴ میلی‌ثانیه بهره می‌برد.
تبلیغات

وان‌پلاس از نسل جدید هدفون بی‌سیم TWS خود موسوم‌به بادز پرو ۲ رونمایی کرد. این محصول فعلاً برای بازار چین درنظر گرفته شده است اما انتظار می‌رود مدتی بعد در سایر کشورهای جهان نیز به‌فروش برسد.

هدفون بی سیم وان پلاس بادز پرو ۲
هدفون بی‌سیم TWS وان پلاس بادز پرو ۲

به گزارش فون‌آرنا، وان‌پلاس بادز پرو ۲ نسبت‌به مدل قبلی آن بهبودهای جذابی دریافت کرده است که ازجمله می‌توان به پشتیبانی از صدای فراگیر دالبی‌اتموس اشاره کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد لذت بیشتری از گوش‌دادن به موسیقی ببرند و بیشتر در آن غرق شوند.

اگر وان‌پلاس بادز پرو ۲ را با گوشی‌های وان‌پلاس جفت‌ کنید، می‌توانید از مزیت‌هایی مثل نرخ‌تأخیر ۵۴ میلی‌ثانیه‌ای بهره ببرید. این محصول از سیستم حذف‌نویز بهبودیافته استفاده می‌کند و به‌گفته‌ی وان‌پلاس صداهای مزاحم را تا ۴۸ دسی‌بل حذف خواهد کرد. این هدفون همچنین از سیستم حذف باند بالای ۴۰۰۰ هرتز بهره می‌برد و این یعنی صداهایی مثل شلوغی کلاس‌های مدرسه را کاهش خواهد داد.

هدفون بی سیم وان پلاس بادز پرو ۲
هدفون بی‌سیم TWS وان پلاس بادز پرو ۲

هدفون بی‌سیم وان‌پلاس بادز پرو ۲ در چین با قیمت ۸۹۹ یوان (حدود ۱۳۰ دلار) عرضه خواهد شد. البته انتظار می‌رود این محصول در بازارهای جهانی با قیمت مشابه نسل قبلی یعنی حدود ۱۵۰ دلار به‌فروش برسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات