هدفون TWS وان‌پلاس بادز پرو ۲ احتمالاً با عمر باتری ۳۸ ساعته و قابلیت حذف‌ نویز فعال معرفی خواهد شد

چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس هدفون پرچم‌دار TWS خود موسوم به وان‌پلاس بادز پرو را در جولای ۲۰۲۱ معرفی کرد و به‌نظر می‌رسد اکنون خود را برای رونمایی نسل جدید این محصول آماده می‌کند.
تبلیغات

افشاگر معروف حوزه‌ی فناوری، OnLeaks، در حساب کاربری توییتر خود مشخصات کامل وان‌پلاس بادز پرو ۲ را به‌اشتراک گذاشته است. این گزارش نشان می‌دهد نسل بعدی هدفون TWS پرچم‌دار وان‌پلاس مثل هدفون بی‌سیم Enco X2 اوپو از درایورهای صوتی دوگانه با ابعاد ۱۱ و ۶ میلی‌متر بهره خواهد برد و از صدای فراگیر LDHC 4.0 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های این هدفون می‌توان به قابلیت حذف‌ نویز فعال (ANC) تا ۴۵ دسی‌بل اشاره کرد که با‌‌‌توجه‌‌به نویز محیط، شدت اعمال ANC را می‌تواند به‌طور‌خودکار تنظیم کند. بادز پرو ۲ وان‌پلاس از سه میکروفون نیز بهره خواهد برد تا هنگام تماس‌های صوتی، صدای بیرون را بهتر حذف کند و کیفیت بهتری ارائه دهد.

به‌گزارش Gizmochina، باتری وان‌پلاس بادز پرو ۲ در زمان فعال‌بودن ANC تا ۶ ساعت دوام خواهد آورد و اگر باتری تعبیه‌شده در کیس شارژ آن را نیز در نظر بگیریم، عمر باتری در این حالت به ۲۲ ساعت افزایش پیدا خواهد کرد. اگر ANC روی این محصول غیرفعال باشد، عمر باتری آن ۹ ساعت و با درنظر‌گرفتن باتری کیس شارژ ۳۸ ساعت خواهد بود.

نسل بعدی هدفون TWS پرچم‌دار وان‌پلاس از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. کیس شارژ این محصول نیز از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و فقط با ۱۰ دقیقه شارژ می‌تواند تا ۱۰ ساعت به‌طورمداوم موسیقی پخش کند. علاوه‌براین، با قرار‌دادن هدفون‌ها به‌مدت ۱۰ دقیقه در کیس شارژ، می‌توان تا ۳ ساعت با آن‌‌ها کار کرد. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به بلوتوث ۵٫۲، نرخ‌ تأخیر ۶۹ میلی‌ثانیه، پشتیبانی از کدک صوتی LHDC 4.0 و مقاومت دربرابر تعریق و آب (گواهی IP55) اشاره کرد.

درحال‌حاضر، جزئیات مربوط به قیمت وان‌پلاس بادز پرو ۲ دردسترس نیست؛ البته گزارش یادشده اشاره می‌کند که این هدفون در رنگ‌های سفید و مشکی و سبز روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات