قیمت و تاریخ عرضه رسمی ایرپادز پرو ۲ مشخص شد

چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
اپل در مراسم معرفی آیفون ۱۴ از قیمت و تاریخ عرضه‌ی نسل جدید ایرپادز پرو ۲ با تراشه H2 و قابلیت حذف نویز بهبودیافته پرده برداشت.
تبلیغات

اپل سرانجام از نسل جدید ایرپادز پرو در رویداد Far Out هفتم سپتامبر (۱۶ شهریور) رونمایی کرد. این هدفون مجهز به ANC که تاکنون لقب پرفروش‌ترین ایربادز دنیا را یدک می‌کشید به تراشه‌ی جدید H2 مجهز شده تا به‌گفته‌ی اپل، کیفیت صدای بهبود یافته و حذف نویز دوبرابری را به ارمغان آورد. ایرپادز پرو ۲ همچنین از یک کیس شارژ جدید با پشتیبانی از Find My و اسپیکر داخلی برای ردیابی بهتر بهره می‌برد. عمر باتری هدفون نیز ۳۳ درصد افزایش یافته و به ۶ ساعت رسیده است.

طبق اعلام اپل، نسل جدید AirPods Pro با برچسب قیمتی ۲۴۹ دلار از تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) قابل سفارش خواهد بود و در تاریخ ۲۳ سپتامبر (اول مهر) روانه‌ی بازار خواهد شد.

اگر به‌خاطر داشته باشید، نسل اول ایرپادز پرو به‌جای معرفی شدن در رویداد، در یک بیانیه مطبوعاتی در اکتبر ۲۰۱۹ معرفی شد. با‌این‌حال، به‌سرعت به موفقیت بالایی در فروش رسید؛ نه‌ لزوما به خاطر کیفیت صدای برتر آن نسبت به رقبا، بلکه چون با آیفون و دیگر محصولات اپل بهترین سازگاری را داشت. درحالی‌که نویز کنسلینگ هدفون‌های سونی و بوز تاکنون رقیب اپلی خود را کنار زده‌اند، قابلیت Transparency Mode هدفون‌ ایرپادز پرو که برای تقویت صدای محیط به کار می‌رود، تاکنون بهترین عملکرد را از خود نشان داده است. به‌نظر می‌رسد ایرپادز ۲ با بهبود قابلیت ANC رقیبان خود را به چالش بزرگی دعوت کرده باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات