برخلاف گزارش‌های قبل، ایرپاد پرو ۲ احتمالاً فاقد حسگر تشخیص دمای بدن و ضربان قلب خواهد بود

یک‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگرچه در برخی شایعات اخیر گفته شده بود ایرپاد پرو ۲ اپل از حسگر تشخیص دمای بدن و ضربان قلب بهره خواهد برد، گزارش جدید بلومبرگ حاکی از آن است این هدفون بی‌سیم احتمالاً فاقد چنین قابلیت‌هایی خواهد بود.
تبلیغات

درحالی‌که سه‌ سال از عرضه‌ی ایرپاد پرو می‌گذرد، شایعه شده است که مدل جدید این محصول اواخر سال جاری معرفی خواهد شد. ابتدا گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت مبنی‌بر اینکه ایرپاد پرو ۲ برای اولین‌بار از قابلیت‌های ردیابی سلامت بهره خواهد برد. بااین‌حال، گزارش جدید بلومبرگ نشان می‌دهد احتمالاً این تغییر در نسل بعدی ایرپاد پرو اعمال نخواهد شد.

به‌گزارش 9to5Mac، مارک گورمن در جدیدترین قسمت خبرنامه‌ی Power On خود گزارش می‌دهد ایرپاد پرو جدید اواخر سال جاری رونمایی خواهد شد. گزارش‌های اخیر از منابعی مثل 52Audio نشان می‌دهد این محصول به فناوری LossLess و کیس شارژ بازطراحی‌شده مجهز خواهد شد.

گورمن می‌گوید ایرپاد پرو ۲ فاقد حسگر پایش ضربان‌‌ قلب و تشخیص دمای بدن خواهد بود. شایعات اخیر نشان می‌داد اپل در حال‌ کار روی این قابلیت‌ها است؛ اما بعید به‌نظر می‌رسد امسال شاهد اضافه‌شدن آن‌ها به نسل بعدی ایرپاد پرو باشیم. درادامه، بخشی از توضیحات گورمن را مرور می‌کنیم:

بعید است که ایرپاد پرو جدید از قابلیت تشخیص ضربان‌ قلب بهره ببرد. همان‌طور‌که از مدتی قبل اعلام کرده‌ام، اپل قصد دارد ایرپاد پرو ۲ را اواخر سال جاری معرفی کند. در چند ماه گذشته، شایعاتی درباره‌ی این‌ موضوع منتشر شده است که مدل امسال ایرپاد پرو قابلیت پایش ضربان‌ قلب و تشخیص دمای بدن کاربر را ارائه خواهد کرد؛ اما به من گفته شده است که این ویژگی‌ها احتمالاً در نسل بعدی این محصول معرفی نخواهند شد. البته اپل روی این قابلیت‌ها کار کرده است و شاید در آینده شاهد اضافه‌شدن آن‌ها به ایرپاد پرو باشیم.

همان‌طورکه اشاره شد، انتظار می‌رود اپل اواخر سال ۲۰۲۲ ایرپاد پرو ۲ را رونمایی کند. با‌‌‌توجه‌‌‌به اینکه سه سال از عرضه‌ی اولین نسل این محصول می‌گذرد، معرفی مدل جدید آن‌ها چندان دور از ذهن نیست. گفتنی است ایرپاد پرو درحال‌حاضر با مشکلاتی مثل طول عمر باتری مواجه شده و اپل برای برطرف‌کردن آن برنامه‌ای برای ارائه‌ی خدمات تعمیر به مشتریان این محصول ارائه می‌کند؛ برنامه‌ای که مشتریان می‌توانند با استفاده از آن، ایرپاد پرو معیوب خود را به‌‌رایگان تعویض کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات