سفارش‌های ایرپاد ۳ اپل حدود ۳۰ درصد کاهش یافته است

چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهراً اپل به‌دلیل تقاضای پایین‌تر از حد انتظار برای ایرپاد ۳، تولید این محصول را کاهش داده است.
تبلیغات

اپل در ماه اکتبر سرانجام ایرپاد ۳ را رسماً معرفی کرد. این هدفون بی‌سیم به‌عنوان مدل جدید سری اصلی ایرپاد روانه‌ی بازار شد. بسیاری افراد بر این باور بودند که این محصول فروش بسیار موفقی را تجربه خواهد کرد اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد میزان سفارش‌ها برای این هدفون کاهش یافته است.

به گزارش GSMArena تحلیلگر معروف خبرهای اپل، مینگ‌چی کو، اعلام کرده که میزان فروش ایرپاد ۳ تحت تأثیر استراتژی شکست‌خورده‌ی تقسیم محصول، کاهش یافته است. به‌نظر می‌رسد میزان تقاضا برای این محصول نسبت به میزان فروش ایرپاد ۲ خیلی کم‌تر بوده و به‌همین دلیل گفته شده که اپل میزان تولید ایرپاد ۳ را برای سه‌ماهه‌ی دوم و سوم سال جاری کاهش داده است.

ظاهراً اپل تصمیم دارد بلافاصله پس از عرضه‌ی ایرپاد پرو ۲ در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲، تولید نسل اول این محصول را متوقف کند تا از تکرار اشتباه گذشته جلوگیری شود.

ایرپاد ۲ پس از عرضه‌ی ایرپاد ۳ همچنان فروش خوبی را تجربه می‌کند و تا امروز نیز دردسترس خریداران است. تعجبی ندارد که ایرپاد ۲ با قیمت پایین‌تری به‌فروش می‌رسد و این موضوع باعث شده است ایرپاد ۳ از نظر قیمتی بین نسل قبلی خود و ایرپاد پرو قرار بگیرد. مطمئناً ایرپاد پرو قیمت بیشتری نسبت به نسل سوم ایرپاد دارد اما کاربران با خرید این مدل، از قابلیت‌هایی مثل حذف نویز فعال نیز بهره خواهند برد.

بدین‌ترتیب می‌توان گفت افرادی که به‌دنبال یک هدفون رده‌بالای بی‌سیم هستند، ایرپاد پرو را انتخاب خواهند کرد، و ایرپاد ۲ نیز انتخاب کاربرانی است که قصد خرید یک هدفون ارزان‌قیمت را دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات