ایرباد‌های بی‌سیم نوکیا Lite Earbuds و سیمی Wired Buds در هند عرضه شدند

چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Nokia Lite Earbuds و Nokia Wired Buds نام ایرباد‌های بی‌سیم و سیمی مقرون‌به‌صرفه و ارزان نوکیا هستند که در هند با قیمت ۳۸ دلار و ۴ دلار به‌فروش می‌رسند.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، اچ‌ام‌دی‌گلوبال (HMD Global) دو ایرباد با برند نوکیا را در هند عرضه کرده که یکی از آن‌ها واقعاً بی‌سیم و مدل دیگری دارای سیم است. ایرباد‌های مذکور به‌ترتیب Nokia Lite Earbuds و Nokia Wired Buds نامیده می‌شوند و هر دوی آن‌ها اوایل سال ۲۰۲۱ رسماً معرفی شدند.

ایرباد بی‌سیم نوکیا لایت

نوکیا لایت (Nokia Lite) یک جفت ایرباد بی‌سیم مقرون‌به‌صرفه است. این محصول در هند با قیمت ۲۷۹۹ روپیه (۳۸ دلار) و فقط در یک رنگ زغالی فروخته می‌شود.

ایرباد بی‌سیم نوکیا

از‌‌ ‌نظر ویژگی، هدفون‌ توگوشی نوکیا لایت درایورهای ۶ میلی‌متری را در خود جای داده و از اتصال بلوتوث ۵.۰ استفاده می‌کند. افزون‌براین دارای محدوده‌ی فرکانسی ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز است و از کنترل‌های حرکتی لمسی پشتیبانی می‌کند.

چراغ LED کیس شارژ وضعیت باتری را نشان می‌دهد و از‌ طریق درگاه USB Type-C شارژ می‌شود. این برند ادعا می‌کند که با هر بار شارژ کامل، زمان پخش ۳۶ ساعت را ارائه می‌دهد.

ایرباد سیمی نوکیا

همان‌طور که از نام آن مشخص است، Nokia Wired Buds یک جفت ایرباد سیمی معمولی است. علاقه‌مندان می‌توانند آن را به قیمت ۲۹۹ روپیه (۴ دلار) در رنگ‌های آبی، قرمز، سفید و مشکی خریداری کنند.

ایرباد سیمی نوکیا

هدفون ارزان‌قیمت مذکور درایورهای ۹٫۴ میلی متری دارد و با یک کابل تخت ۱٫۲ متری و یک میکروفون ارائه می‌شوند. افزون‌‌ بر‌ این، دارای یک دکمه‌ی چند منظوره است و از یک کانکتور ۳٫۵ میلی‌متری استفاده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات