هدفون نوکیا E1200 ANC با قابلیت حذف نویز فعال معرفی شد

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هدفون جذاب و قدرتمند نوکیا E1200 ANC با قابلیت حذف نویز فعال و پخش ۵۰ ساعته معرفی می‌شود.
تبلیغات

با‌‌توجه‌به سرعت تولید محصولات جدید، به‌نظر می‌رسد RichGo فعال‌ترین دارنده مجوز لوازم جانبی نوکیا باشد؛ اما محصولات این برند فقط در چین موجود است. RichGo اکنون هدفون بی‌ سیم جدید نوکیا E1200 ANC را رونمایی کرده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، نوکیا E1200 اولین‌بار در سال گذشته در چین و بعداً در بازارهای دیگر ازجمله هند، به‌عنوان هدفون بی‌سیم Essential نوکیا E1200 عرضه شد. این مدل جدید همچنان هدفونی روگوشی (over-the-ear headphone) است؛ اما این بار با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) فروخته می‌شود؛ ازاین‌رو، به آن نوکیا E1200 ANC می‌گویند.

طراحی این دستگاه طراحی مشابه هدفون بی‌ سیم نوکیا Essential E1200 و سخت‌افزارش نیز به‌جز چند اختلاف کوچک با محصول یادشده یکسان است. به‌غیر از ویژگی حذف نویز فعال، نوکیا E1200 به اتصال بلوتوث ۵ مجهز است و انرژی خود را از باتری ۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی (درمقابل باتری ۵۰۰ آمپرساعتی در نسخه‌ی غیر ANC) تأمین می‌کند. گفته می‌شود باتری مذکور می‌تواند تا ۵۰ ساعت هنگام خاموش‌بودن ANC و ۲۴ ساعت زمان روشن‌بودن آن دوام داشته باشد.

نوکیا E1200 ANC

نوکیا E1200 ANC هدفون بی‌سیمی است که کاملاً گوش‌ها را دربر می‌گیرد. پوشش بیرونی از جنس آلومینیوم آنودایزشده است و روکشی براق روی آن قرار گرفته و پدهای گوش داخلی با چرم نرم (چرم PU) پوشیده شده است. هدبندهای ۴۰ میلی‌متری آن نیز تاشو هستند تا حمل هدفون راحت‌تر باشد.

همچنین، این محصول با پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل اسیستنت و سیری عرضه می‌شود. درضمن، می‌توانید آن را به هدفون سیمی تغییر دهید. هنوز اطلاعاتی درباره‌ی قیمت و دسترسی این هدفون وجود ندارد؛ اما احتمالاً فعلاً فقط در چین دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات