ایرباد WF-C500، ارزان‌ترین پوشیدنی سونی، معرفی شد

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ایرباد مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید سونی که طول عمر باتری‌اش حداکثر ۲۰ ساعت است، با قیمت ۸۱ دلار در هند فروخته می‌شود.
تبلیغات

سونی چندین گجت پوشیدنی را در سبد محصولاتش دارد؛ اما طبقه‌بندی آن‌ها در رده‌ی قیمتی ارزان دشوار است. بااین‌حال، سونی ایرباد (هدفون توگوشی) جدید WF-C500 را برای بازار هند معرفی کرده است که با‌‌توجه‌‌به برچسب قیمتی ۵،۹۹۰ روپیه‌ای (۸۱ دلاری)، می‌تواند نسبتاً ارزان‌قیمت در نظر گرفته شود.

به‌گزارش گیزموچاینا، در‌مقایسه‌با سایر دستگاه‌های پوشیدنی سونی، WF-C500 را می‌توان ارزان دانست و قیمت آن حتی ارزان‌تر از پوشیدنی با برچسب قیمتی ۱۰۰ دلاری است که در ایالات متحده‌ی آمریکا برای اولین‌بار در سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی شد. اگرچه نمی‌توان این ایرباد را با مدل‌های پرچم‌دار مقایسه کرد، از سبک طراحی خاصی برخوردار است و چندین ویژگی جالب در‌برابر مبلغ پرداختی آن ارائه می‌کند.

ایرباد WF-C500 سونی از طراحی ارگونومیک و سر سیلیکونی معمولی بهره می‌برد. هر ایرباد مجهز به یک دکمه‌ی کنترل است که می‌تواند برای پخش یا فراخوانی دستیار مجازی در گوشی هوشمند متصل‌شده استفاده شود.

ایردباد سونی در رنگ صورتی

WF-C500 از موتور تقویت صدای دیجیتال (DSEE) نیز بهره می‌برد که برای برای افزایش کیفیت صدای فرمت‌های فشرده‌شده طراحی شده است. افزون‌براین، به فناوری صدای فراگیر 360 Reality Audio مجهز است که هدف آن ارائه‌ی تجربه‌ی همه جانبه به کاربران است.

ایرباد جدید سونی از استاندارد IPX4 ضد‌آب برخوردار است که آن را برای استفاده در باران و حتی تمرینات مناسب می‌سازد؛ زیرا ضد‌عرق نیز است. در‌صورت استفاده‌نکردن، می‌توان این ایرباد را در کیس قابل‌حملی نگه‌داری کرد که درِ نیمه‌شفافی دارد. طول عمر باتری ایرباد مذکور حداکثر ۱۰ ساعت است که با استفاده از کیس به ۲۰ ساعت افزایش می‌یابد. گفتنی است این کیس با استفاده از فناوری شارژ سریع با ۱۰ دقیقه شارژ، قابلیت پخش ۶۰ دقیقه موسیقی را دارد.

WF-C500 را می‌توان به برنامه‌ی Sony Headphones Connect متصل کرد و کاربران می‌توانند تجربه صوتی را نیز سفارشی‌سازی کنند. ایرباد مذکور از ۱۶ ژانویه (۲۶ دی) از‌طریق فروشگاه‌های خرده‌فروشی سونی و... در هند در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و نارنجی دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات