نوکیا T20 نسخه‌ی Education با نمایشگر 2K و باتری 8200 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

سه‌شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
تبلت جدید دانش‌آموزی نوکیا با نام T20 Education Edition رسما معرفی شد. این محصول از یک نمایشگر 2K، چهار گیگابایت رم و باتری ۸۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.
تبلیغات

HDM Global ماه گذشته تبلت نوکیا T20 را در چند بازار مختلف عرضه کرد و تنها چند هفته بعد، این شرکت فنلاندی مدل جدیدی از تبلت یاد شده را با نام نوکیا T20 Education Edition معرفی کرده است.

به گزارش گیزموچاینا، این محصول از ماه دسامبر در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت، اما شرکت نوکیا تاکنون جزئیات مربوط به قیمت آن هنوز اعلام نکرده است.

این تبلت همان‌طور که از نام آن پیدا است برای دانش‌آموزان طراحی شده تا به یادگیری آن‌ها کمک کند. تبلت جدید نوکیا از یک صفحه‌نمایش ۱۰٫۴ اینچی با وضوح تصویر 2K (معادل ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل) بهره می‌برد. این تبلت همچنین گواهی SGS سوئیس را با نور آبی کم دریافت کرده است و از حالت محافظت از چشم، اصلاح وضعیت نشسته و تمرین‌های چشمی پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده‌ی نوکیا T20 تراشه‌ی یونیسوک T610 است. این پردازنده هشت هسته‌ای شامل دو هسته‌ی کورتکس A75 با فرکانس کاری ۱٫۸ گیگاهرتز و شش هسته‌ی کورتکس A55 با فرکانس کاری ۱٫۸ گیگاهرتز است. تبلت جدید نوکیا به چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز شده است و علاوه‌بر این از کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کند تا دانش‌آموزان بتوانند درصورت نیاز، حافظه‌ی آن را ارتقاء دهند.

nokia t20 education edition

نوکیا T20 Education Editoin ابزاری کمک‌آموزشی برای مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان ارائه می‌کند و کاربران نیازی به دانلود هیچ برنامه‌ی اضافه یا خرید دوره‌های جداگانه نخواهند داشت. این شرکت همچنین اعلام کرده است محتوای مکمل آموزشی هرچند وقت یک‌بار به‌روز خواهد شد. این محصول از قابلیت‌های دیگری مثل خواندن کتاب‌های درسی، ترجمه بین کشورهای مختلف و تصحیح محاسبات شفاهی پشتیبانی می‌کند.

نوکیا در این محصول قابلیتی برای کنترل والدین قرار داده که از طریق آن می‌توانند در هرزمان با استفاده از وی‌چت، وضعیت استفاده از تبلت را بررسی و نرم‌افزارهای موجود روی دستگاه را حذف یا نصب کنند. همچنین این دستگاه از دانلود خودکار بازی‌های پشتیبانی نمی‌کند.

ظرفیت باتری تبلت جدید نوکیا ۸۲۰۰ میلی‌آمپرساعت است و از فناوری شارژ سریع ۱۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند. البته شارژ ارائه شده در جعبه‌ی این تبلت ۱۰ واتی است. انتظار می‌رود نوکیا به‌زودی جزئیات بیشتری در مورد قیمت و تاریخ دقیق عرضه‌ی این محصول ارائه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات