هدست بازی بی‌سیم Tri-Mode Alienware رونمایی شد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
هدست بازی بی‌سیم Alienware Tri-Mode با ANC، دالبی اتموس، عمر باتری ۵۵ ساعته و ویژگی‌های جذاب دیگر رونمایی شد.
تبلیغات

دل به منظور تکمیل مجموعه‌ی لپ‌تاپ‌های بازی خود که در CES ۲۰۲۲ رونمایی شدند، چند لوازم‌جانبی جذاب با برند الین ور (Alienware) معرفی کرده و یکی از این محصولات جدید، هدست‌ بازی بی‌سیم Alienware Tri-Mode Wireless است. همان‌طور که از نام آن مشخص است، بسته به نیاز کاربران می‌تواند در چندین حالت مختلف کار کند. این هدست همچنین با میکروفون جداشدنی همراه با فناوری کاهش نویز مجهز به هوش مصنوعی عرضه می‌شود.

به گزارش notebookcheck، هدست بازی بی‌سیم Alienware Tri-Mode دارای درایورهای ۴۰ میلی‌متری با گواهی Hi-Res است که محدوده‌ی فرکانس ۲۰ هرتز تا ۴۰ کیلوهرتز و امپدانس ۳۲ اهم را پوشش می‌دهند. این محصول از حذف نویز فعال (ANC) و دالبی اتموس پشتیبانی کرده و می‌تواند با نرم‌افزار AlienFX RGB داخلی الین ور سفارشی شود. همچنین می‌توان از ایرکاپ سمت راست برای انجام کارهای پایه‌ای مانند روشن و خاموش کردن ANC، تنظیم صدا، تغییر ترک‌ها و موارد دیگر استفاده کرد.

هدست بازی بی‌سیم Alienware Tri-Mode

گزینه‌های اتصال در هدست شامل بلوتوث ۵.۲، وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتز (نرخ پولینگ ۱۰۰۰ هرتز) و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا می‌شود. دل ادعا می‌کند باتری هدست بازی بی‌سیم Alienware Tri-Mode می‌تواند تا ۳۰ ساعت در حالت وای‌فای و ۵۵ ساعت هنگام اتصال ازطریق بلوتوث دوام بیاورد. شرکت مذکور اضافه می‌کند ۱۵ دقیقه شارژ ازطریق USB-C برای بیش از شش ساعت بازی مناسب است. در ضمن، یک جفت ایرپد فوم چرمی، از گوش‌های شما در طول جلسات طولانی بازی محافظت می‌کند.

هدست بازی بی‌سیم Alienware Tri-Mode
هدست بازی بی‌سیم Alienware Tri-Mode
هدست بازی بی‌سیم Alienware Tri-Mode
هدست بازی بی‌سیم Alienware Tri-Mode

در نهایت باید گفت هدست بازی بی‌سیم Alienware Tri-Mode حدود ۲۳۰ گرم وزن دارد و در دو رنگ Lunar Light و Dark Side of The Moon موجود است. اولی ۹ فوریه (۲۰ بهمن) با قیمت ۱۹۹ دلار در آمریکای شمالی، چین، بریتانیا، فرانسه و آلمان عرضه خواهد شد و برای دومی باید تا ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات