هدفون بی‌سیم شیائومی بادز 3 با قابلیت حذف نویز و قیمت ۷۸ دلار معرفی شد

سه‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
هدفون بی‌سیم جدید شیائومی به‌نام ‌بادز ۳ (Buds 3) با پشتیبانی از پخش صدای HiFi و حذف نویز معرفی شد.
تبلیغات

شیائومی امروز در رویداد اختصاصی خود سرانجام گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ را رونمایی کرد. این شرکت درکنار پرچم‌داران جدید خود محصولات دیگری هم معرفی کرده است. یکی از دستگاه‌های جدید این برند، هدفون بی‌سیم شیائومی بادز ۳ است که قبلا در شایعات با نام Mi True Wireless 3 EarBuds شناخته می‌شد. این محصول درواقع جدیدترین TWS این شرکت محسوب می‌شود.

به‌گزارش گیزموچاینا، بادز ۳ مدل پایه‌ی این سری از هدفون‌ های شیائومی است که نسخه‌ی پرو آن اوایل سال میلادی جاری معرفی شد. سیستم حذف نویز این هدفون جدید مثل مدل پرو معادل ۴۰ دسی‌بل است و از صدای HiFi نیز پشتیبانی می‌کند. جدیدترین هدفون TWS غول فناوری چینی از کنترل‌های لمسی حساس به فشار بهره می‌برد و می‌توان آن را هم‌زمان به دو دستگاه متصل کرد.

شیائومی بادز ۳

شایان ذکر است که بادز ۳ درصورت جفت‌شدن با جعبه‌ی شارژ خود می‌تواند تا ۳۲ ساعت کار کند؛ درحالی‌که با هربار شارژ کامل هدفون‌ها می‌توان فقط تا ۷ ساعت با آن‌ها کار کرد. وزن این هدفون فقط ۴٫۶ گرم است و از درایور داینامیک مغناطیسی دوگانه برای پخش صدای HiFi بهره می‌برد. این محصول برای حذف نویز از سه حالت ANC پشتیبانی می‌کند که کاربران می‌توانند بسته به سناریویی که در آن قرار دارند، از حالت مدنظرشان استفاده کنند.

شیائومی بادز ۳ با قیمت ۴۹۹ یوان چین (معادل ۷۸ دلار آمریکا) در چین دردسترس قرار خواهد گرفت؛ اما قیمت اولیه‌ی این محصول حدود ۷۰ دلار خواهد بود. این محصول از ۳۱ دسامبر دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. شیائومی درکنار TWS جدید خود رنگ آبی جدید بادز ۳ پرو را نیز رونمایی کرده است. این مدل در سال جدید با قیمت تخفیفی حدود ۱۰۰ دلار آمریکا فروخته خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات