اپل به فروش هدفون Beats Solo Pro و چند مدل دیگر خاتمه داد

سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌دنبال معرفی هدفون کاملاً بی‌سیم فیت پرو، اپل برخی از گزینه‌های قدیمی‌تر هدفون‌های برند بیتس نظیر پاور بیتس و بیتس سولو پرو و هدفون On -ear Beats EP را متوقف کرده است.
تبلیغات

روز گذشته، برند بیتس (متعلق به اپل) هدفون کاملاً بی‌سیم جدیدش با نام فیت پرو را رونمایی کرد؛ هدفونی که درواقع مشخصات سخت‌افزاری مشابه ایرپاد پرو را در طراحی جدیدی گنجانده و ۵۰ دلار نیز ارزان‌تر است. اکنون اپل هم‌سو با معارفه‌ب این محصول، برخی از گزینه‌های قدیمی هدفون‌های بیتس را از فروشگاه آنلاین خود حذف کرده است و کاربران دیگران نمی‌توانند آن‌ها را سفارش دهند یا بخرند.

خبر یادشده را ابتدا در توییتر مشتریانی رسانه‌ای کردند که بیان می‌کردند با مراجعه به وب‌سایت اپل هدفون‌های پاور بیتس ۱۵۰ دلاری و بیتس سولو پرو ۲۵۰ دلاری و هدفون On -ear Beats EP تقریباً ۱۳۰ دلاری را نمی‌توانند بخرند. با متوقف‌شدن مدل‌های یادشده، اپل اکنون تنها Beats Studio Buds، Powerbeats Pro ،Beats Pro Over-Ear Headphones ،Beats Flex ،Beats Studio3 ،Beats Solo3 و Beats Fit Pro را به‌فروش می‌رساند.

افزون‌براین، اپل قیمت برخی از مدل‌ها نیز شامل استودیو بادز و فلکس و پاور بیتس پرو را ۲۰ تا ۵۰ دلار کاهش داده است. به‌طورکلی، حذف هدفون یادشده از فروشگاه اپل می‌تواند به‌معنی معرفی مدل‌های جدید آن‌ها در آینده‌ای نزدیک باشد. درحالی‌که شایعات از مرگ نام تجاری بیتس حکایت می‌کردند، مدتی پیش مشخص شد که اهالی کوپرتینو برای سازمان‌دهی به بخش طراحی محصولات بیتس، طراح مشهوری از دنیای گوشی‌های هوشمند اندرویدی استخدام کرده‌اند.

به‌نظر می‌رسد که تمرکز اپل بیشتر از قبل روی برند بیتس معطوف شده است و احتمالاً از نام این برند برای جذب مشتریان دستگاه‌های اندرویدی استفاده خواهد کرد؛ چراکه معمولاً انواع هدفون‌ بیتس برخلاف ایرپادها سازگاری بسیار خوبی با گوشی‌های اندرویدی دارند و ویژگی‌های معمولاً یکسانی بین هر دو پلتفرم ارائه می‌دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات