قیمت ایرپاد ۲ کاهش پیدا کرد

سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
پس از رونمایی ایرپاد ۳ در شب گذشته، قیمت نسل دوم ایرپاد ۳۰ دلار کاهش پیدا کرده است.
تبلیغات

اپل در رویداد سخت‌افزاری شب گذشته ، نسل سوم ایرپاد را معرفی کرد؛ یک گجت صوتی ۱۷۹ دلاری جذاب که از نظر ویژگی‌ها و طراحی، شباهت زیاد به ایرپاد پرو دارد. البته اگر قصد دارید ایرپاد بخرید اما نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، باید بگوییم خبر خوشی برای شما داریم.

به گزارش ورج، از آن‌جایی که نسل سوم ایرپاد اپل رونمایی شده، اپل تصمیم گرفته است قیمت ایرپاد نسل دوم را که یک کیس شارژ کابلی نیز دارد، از ۱۵۹ دلار به ۱۲۹ دلار کاهش بدهد.

مدلی که دارای کیس شارژ بی‌سیم است دیگر برای خرید (حداقل از طریق اپل) در دسترس نیست؛ اما هنوز هم قاب شارژ بی‌سیم به‌طور جداگانه با قیمت ۷۹ دلار به فروش می‌رسد و البته اگر بخواهیم صادق باشیم، خرید آن زمانی که ایرپاد ۳ وجود دارد منطقی نیست.

اپل در حال حاضر دارای مجموعه‌ای از ایرپادها است که قیمت آن‌ها از ۱۲۹ دلار شروع می‌شود و با ایرپاد مکس تا ۵۴۹ دلار افزایش می‌یابد؛ اما اگر بودجه شما بیشتر به قیمت ایرپاد مقرون‌به‌صرفه نزدیک است تا پریمیوم، احتمالا از کاهش قیمت نسل دوم ایرپاد استاندارد خوشحال می‌شوید. اگر بتوانید تا ۱۰ نوامبر صبر کنید، شاید بتواند این محصول را در جمعه سیاه فقط با قیمت ۸۹ دلار بخرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات