وان‌پلاس بادز Z2 با عمر باتری ۳۸ ساعته و پشتیبانی از دالبی اتموس رسما معرفی شد

چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
وان‌پلاس نسل دوم هدفون‌های بی‌سیم خود را با نام بادز Z2 رسما معرفی کرد. این محصول از بلوتوث ۵/۲ و فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند و عمر باتری آن ۳۸ ساعت است.
تبلیغات

هدفون بی‌سیم و مقرون‌به‌صرفه بادز Z2 وان‌پلاس درکنار گوشی هوشمند جدید این شرکت، یعنی وان‌پلاس 9RT معرفی شد. این محصول درمقایسه‌با اولین نسل بادز Z بهبود یافته و طراحی‌اش زیباتر است.

به‌گزارش اندروید آوتوریتی، وان‌پلاس بادز Z2 از سبک طراحی اصلی نسل قبل خود الهام گرفته است. این محصول همچنان از ساقه‌‌ بلند و نوک سیلیکونی بهره می‌برد و کاربران می‌توانند آن را در رنگ مشکی و سفید تهیه کنند.

وان پلاس بادز z2

مهم‌ترین تغییر بادز Z2 در دل این محصول اعمال شده است. وان‌پلاس اکنون از سه میکروفون در این هدفون استفاده کرده است؛ در‌حالی‌که بادز Z فقط از دو میکروفون بهره می‌برد. افزایش تعداد میکروفون در بادز Z2 باعث بهبود عملکرد حذف نویز می‌شود. همچنین، نرخ تأخیر در این محصول به کمتر از ۱۰۰ میلی‌‌ثانیه رسیده است که از این نظر می‌تواند مدنظر گیمرها و علاقه‌مندان به تماشای محتوای چندرسانه‌ای قرار گیرد.

وان پلاس بادز Z2

درایورهای به‌کاررفته در این محصول کمی بزرگ‌تر از ۱۱ میلی‌متر است که البته همچنان از درایورهای ۱۳/۴ میلی‌متری وان‌پلاس بادز کوچک‌تر است. بادز Z2 از حالت ترنسپرنسی (شفاف) نیز برخوردار است که باعث می‌شود کاربر بتواند صدای محیط را بشنود.

ازجمله تغییرات دیگر این محصول می‌توان به افزایش عمر باتری اشاره کرد. بر‌‌‌اساس اعلام وان‌پلاس، با هربار شارژ بادز Z2 و جعبه آن می‌توان تا ۳۸ ساعت با آن کار کرد. اگر قابلیت کاهش نویز را فعال کنید، عمر باتری به ۲۷ ساعت کاهش خواهد یافت که همچنان از عمر باتری ۲۰ ساعته بادز Z بهتر است. هدفون مقرون‌به‌صرفه جدید وان‌پلاس از گواهی IP55 نیز بهره می‌برد؛ بنابراین، در‌برابر نفوذ آب مقاوم است. ناگفته نماند هدفون جدید وان‌پلاس از بلوتوث ۵/۲ و دالبی اتموس نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت و زمان عرضه وان‌پلاس بادز Z2

بادز زد ۲

نسل اول این محصول با قیمت ۴۹ دلار به بازار عرضه شد که با‌توجه‌‌به قیمتش، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. قیمت وان‌پلاس بادز Z2 در چین از ۴۹۹ یوان (معادل ۷۷ دلار) آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از همین حالا آن را پیش‌خرید کنند. بادز Z2 از ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر ۱۴۰۰) به‌طور عمومی عرضه خواهد شد؛ اما هنوز مشخص نشده است چه زمانی در بازارهای بین‌المللی دردسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره وان‌پلاس بادز Z2 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات