عمر باتری ۳۸ ساعتی؛ ویژگی مهم وان‌ پلاس بادز Z2

سه‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی یکی از افشاکنندگان معروف خبرهای حوزه‌ی فناوری ویژگی‌های مهم هدفون بی‌سیم وان‌پلاس Z2 را فاش کرده است. به‌گفته‌ی وی، عمر باتری این محصول ۳۸ ساعت است.
تبلیغات

اوایل ماه جاری، رندرهایی از هدفون موردانتظار وان‌پلاس بادز Z2 فاش شد که طراحی این محصول را نشان می‌داد. حالا یکی از افشاکنندگان اخبار فناوری مهم‌ترین ویژگی‌های هدفون بی‌سیم یادشده را به‌اشتراک گذاشته است. در‌ادامه، ویژگی‌های این دستگاه را مرور خواهیم کرد.

بر‌‌‌اساس اعلام مکس جمبور (Max Jambor) که منبع خوش‌نامی برای اخبار فناوری محسوب می‌شود، وان‌پلاس بادز Z2 از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و برخلاف مدل ارزان‌قیمت خود، از فناوری ANC (حذف نویز فعال) نیز بهره می‌برد.

گفته می‌شود که ایربادز جدید وان‌پلاس گواهی IP55 دارد؛ بنابراین، در‌برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. جالب اینکه این هدفون از فناوری دالبی اتموس (Dolby Atmos) نیز پشتیبانی می‌کند.

بر‌‌‌اساس اطلاعات فاش‌‌‌شده، عمر باتری وان‌پلاس بادز Z2 با جعبه‌ی شارژ آن ۳۸ ساعت و عمر باتری هدفون‌ها به‌طور جداگانه ۷ ساعت است. همچنین با ۱۰ دقیقه شارژ آن، می‌توان تا ۵ ساعت با آن کار کرد.

اگرچه جمبور به این نکته اشاره نکرده است که این آمار با فعال‌بودن قابلیت ANC ثبت شده یا خیر، به‌نظر می‌رسد عمر باتری اعلام‌شده در حالتی است که ویژگی ANC روی وان‌پلاس بادز Z2 فعال نباشد. وی همچنین گفته است که هدفون بی‌سیم جدید وان‌پلاس در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه خواهد شد.

با‌‌‌توجه‌‌به تصویر رندر فاش‌شده از وان‌پلاس بادز Z2، به‌نظر می‌رسد این محصول از نظر طراحی، ظاهری شبیه به مدل اولیه‌ی بادز Z خواهد داشت. انتظار می‌رود این محصول ماه اکتبر و همراه با گوشی‌ هوشمند وان‌پلاس 9RT رسما معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات