ایرباد بی‌سیم نوکیا E3511 با قابلیت حذف نویز فعال عرضه می‌شود

جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا با همکاری RichGo مجموعه‌ای از ایرباد و ایرفون را معرفی کرده که E3511 نام داشته و از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کنند.
تبلیغات

نوکیا موبایل (Nokia Mobile) مجموعه‌ای از ایرباد و ایرفون را معرفی کرده که با همکاری RichGo ساخته شده‌اند. مجموعه جدید ایربادهای نوکیا E3511 دارای ویژگی‌های مناسبی است و می‌تواند بخش وسیعی از بازار را از آن خود کند.

به گزارش گیزموچاینا، RichGo به امید استفاده از پتانسیل‌های بزرگ ذاتی برند نوکیا برای بازاریابی محصولات صوتی خود، با نوکیا همکاری می‌کند. این محصول‌ها اولین مجموعه‌ای نیستند که با مشارکت نوکیا و RichGo تولید شده باشند؛ البته در دسترس بودن مدل‌های قبلی محدود به قسمتی از بازار آسیا بود و فراتر از آن پیش نمی‌رفت.

ایرباد بی سیم E3511 نوکیا
ایرباد بی سیم E3511 نوکیا
ایرباد بی سیم E3511 نوکیا

مجموعه جدید ایرباد E3511 دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) برای بهبود تجربه صوتی خواهد بود. درایورهای ۱۰ میلی‌متری ایرباد E3511 خروجی صدا با کیفیت کافی را تضمین ‌می‌کند. این محصول از بلوتوث ۵.۲ و چندین پروتکل بلوتوث پشتیبانی می‌کند تا اتصال قدرتمندتری را برای دستگاه فراهم کند. جفت باتری ۴۵ میلی‌آمپری برای هر ایرباد تا ۶ ساعت پخش را در صورت فعال نبودن ANC و ۴٫۵ ساعت با ANC را تضمین می‌کند. کیس شارژ ۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی جیبی نیز می‌تواند عمر باتری را هنگام اتصال به هدفون تا ۲۵ ساعت افزایش دهد. E3511 از شارژ USB-C پشتیبانی می‌کند و RichGo انتظار دارد در زمان رونمایی این محصول، خریداران استقبال مناسبی از آن کنند.

E3511 در سه رنگ نقره‌ای، آبی و مشکی عرضه می‌شود و طراحی زیبایی دارد که می‌توان با آن ارتباط گرفت. متاسفانه هنوز جزئیات دسترسی و قیمت آن منتشر نشده است. انتظار داریم این محصول به‌زودی در چین و بازارهای دیگری که تحت پوشش مجوز RichGo هستند، به فروش برسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات