مارشال از اولین ایرباد خود با قابلیت حذف نویز فعال رونمایی کرد

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
مارشال با رونمایی از Motif ANC و Minor III، محصولاتش را گسترش داد و سرانجام قابلیت حذف نویز فعال را به ایربادهای خود اضافه کرد.
تبلیغات

 کمتر از یک سال پس از معرفی Mode II، اولین ایرباد بی‌سیم واقعی مارشال، این شرکت در حال گسترش سری ایربادهای بلوتوثی خود با دو مدل جدید دیگر است: Motif ANC و Minor III. همان‌طور که احتمالاً از نام آن‌ها حدس می‌زنید، مدل اول شامل قابلیت حذف نویز فعال (ANC) است؛ قابلیتی که در ایرباد Mode II مارشال پیدا نمی‌کنید.

ایرباد مارشال

به گزارش انگجت، این شرکت ادعا می‌کند کاربران می‌توانند در زمان فعال بودن حالت ANC تنها با یک بار شارژ، توسط ایرباد‌ Motif ANC چهار ساعت و نیم به موسیقی گوش کنند. در ضمن اگر کیس آن را نیز شارژ کنید، می‌توانید ۲۰ ساعت دیگر به ایرباد‌ دسترسی داشته باشید. ویژگی ANC به‌طور کامل قابل تنظیم است و به شما این امکان را می‌دهد که حذف نویز و شفافیت را تنظیم کنید. سایر ویژگی‌های قابل توجه شامل مقاومت در برابر رطوبت IPX5، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، میکروفون دوگانه برای تماس‌ها و کنترل‌های لمسی می‌شود.

ایرباد مارشال

در کنار مدل دارای قابلیت حذف نویز فعال، Minor III نیز وجود دارد که قابلیت‎‌های جذابی ارائه می‌دهد. این ایرباد بی‌سیم برای ارائه صدای خاصی که امضای مارشال است، از درایورهای ۱۲ میلی‌متری که به‌طور سفارشی تنظیم شده‌اند استفاده می‌کند. Minor III علاوه‌ بر کنترل‌های لمسی، دارای گواهی IPX4 و مقاومت در برابر آب است. این ایرباد به‌گونه‌ای طراحی شده که به‌راحتی درون گوش قرار می‌گیرد و می‌توان برای مدت‌زمان زیادی از آن استفاده کرد.

ایرباد مارشال

با یک بار شارژ می‌توانید پنج ساعت از ایرباد و ۲۰ ساعت اضافه از کیس و در مجموع، ۲۵ ساعت زمان پخش در اختیار داشته باشید. می‌توانید کیس مذکور را با استفاده از کابل USB-C یا قرار دادن آن روی پد شارژ سازگار با Qi شارژ کنید.

ایرباد مارشال

هدفون‌ Motif ANC برای پیش‌خرید از وب‌سایت مارشال در دسترس است و عرضه‌ی عمومی آن‌ برای ۳۰ سپتامبر برنامه‌ریزی شده. قیمت این ایرباد ۱۹۹ دلار، ۱۹۹یورو یا ۱۸۰ پوند است. همچنین می‌توانید Minor III را با قیمت ۱۲۹ دلار، ۱۲۹ یورو یا ۱۱۹ پوند خریداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات