احتمال رونمایی از ایرپاد ۳ در رویداد کالیفرنیا استریمینگ قوت گرفت

پنج‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود اپل قصد دارد نسل بعدی ایرپاد استاندارد را با بهبود بیس صدا و شارژدهی بهتر در رویداد کالیفرنیا استریمینگ رونمایی کند.
تبلیغات

مدتها است که گفته میشود اپل در حال کار روی نسل بعدی هدفونکاملاً بیسیم (TWS) ایرپاد است. از قرار معلوم، هدفون یادشده میتواندایرپاد ۳ نامگذاری شود و بر زبان طراحی ایرپاد پرو استوار باشد. شواهد نشان میدهد که ایرپاد بعدی از برخی قابلیتهای پیشرفته همچون حذف نویز فعال برخوردار نخواهد بود و همین موضوع میتواندشارژدهی آن را بسیار افزایش بدهد. مکس وینباخ، یکی از افشاگران محصولات اپل، با ارسال تویبتی این موضوع را تأیید کرده و مدعی است که ایرپاد نسل ۳ میتواند همراه با آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ در رویداد پیش روی اپل رونمایی شود.

به ادعای افشاگر یادشده، صدای کلی ایرپاد ۲۰۲۱ تقریباً مانند نسل گذشته خواهد بود؛ با این‌ تفاوت که احتمالاً بیس صدای آن عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت. گفته می‌شود باتری تعبیه‌شده در کیس شارژ محصول حدود ۲۰ درصد بزرگ‌تر از ایرپاد ۲ خواهد بود و ظاهراً باتری داخلی هدفون‌  حجمی مشابه ایرپاد پرو خواهد داشت.

با گذر از ایرپاد جدید، وینباخ همچنین معتقد است که اپل واچ سری ۷ به احتمال قریب به یقین افزایش شارژدهی را تجربه خواهد کرد. این ادعا همسو با شایعات اخیر دال بر استفاده نکردن از حسگرهای جدید بهنفع افزایش شارژدهی اپل واچ سری ۷ است که فضای بیشتری برای تعبیه باتری حجیمتر ایجاد میکند. انتظار میرود گجت مذکور به پردازنده S7 مجهز شود و گفته میشود اپل با الهام از لاجیک بُرد آیفون، قصد دارد SIP جدید را بهصورت دولایه طراحی کند که میتواند منجر به ایجاد فضای اضافه برای تعبیه باتری بزرگتر یا حسگرهای جدید شود. این تراشه با لیتوگرافی ۵ نانومتری ساخته میشود و بازدهی بیشتر و عملکرد پایدارتر را به ارمغان خواهد آورد.

وینباخ بدون استناد به منبع خاصی ادعا میکند که باتری آیفون ۱۳ پرو مکس، ۱۸ تا ۲۰ درصد ظرفیت بیشتری خواهد داشت. هر دو آیفون ۶٫۱ اینچی با ۱۰ درصد افزایش ظرفیت، به باتری با ظرفیت یکسان مجهز میشوند؛ البته این احتمال وجود دارد که مدل پرو به دلیل پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز شارژدهی کمتری داشته باشد. انتظار میرود شارژدهی آیفون ۱۳ مینی یک ساعت افزایش یابد.

گفته می‌شود حالت شب دوربین آیفون‌های بعدی خواهد توانست ستاره‌ها را تشخیص بدهد و خود را بر اساس آن تنظیم کند. علاوه بر این، حالت عکاسی شبانه سایه‌ها را بهبود و نوردهی را برای نشان دادن رنگ طبیعی پوست افزایش خواهد داد؛ البته وینباخ منبع معتبر و قابل اعتمادی محسوب نمی‌شود؛ بنابراین باید تا حدی با شک و تردید به این شایعه نگاه شود.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات