تولید گلکسی بادز پلاس احتمالا متوقف شده است

پنج‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
با معرفی گلکسی بادز 2 به‌نظر می‌رسد باید دوران گلکسی بادز پلاس را تمام‌شده بدانیم. اخبار غیررسمی از توقف تولید گلکسی بادز پلاس، هدفون دو ساله‌ی کره‌ای‌ها، خبر می‌دهند.
تبلیغات

هدفون توگوشی گلکسی بادز پلاس سامسونگ دو سال پیش به بازار عرضه شد و به دلیل راحتی در گوش، صدای خوب و عمر باتری تحسین‌برانگیز (تا حداکثر ۱۱ ساعت) در زمانی کوتاه توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کرد؛ با این حال گلکسی بادز 2 که هم‌اکنون قابل پیش‌خرید است و در آینده‌‌ای نزدیک به بازار عرضه می‌شود عملا دوران گلکسی بادز پلاس را به پایان می‌رساند.

آن‌طور که سی‌نت می‌نویسد احتمال دارد سامسونگ تولید گلکسی بادز پلاس را متوقف کند. این خبر هنوز به صورت رسمی از سوی سامسونگ اعلام نشده است، اما بررسی وب‌سایت رسمی شرکت کره‌ای نشان می‌دهد که هدفون مورد اشاره برای خرید در دسترس قرار ندارد. سی‌نت مدعی است دو نماینده از مرکز خدمات مشتریان سامسونگ گفته‌اند تولید گلکسی بادز پلاس به پایان رسیده است. 

توقف تولید گلکسی بادز پلاس سامسونگ اتفاق چندان تعجب‌برانگیزی نیست. نباید فراموش کنیم که در حال صحبت درمورد محصولی دو ساله هستیم و در حوزه‌ی فناوری محصولات چرخه‌ی عمر بسیار کوتاهی دارند.

سامسونگ تا همین چند وقت پیش هدفون گلکسی بادز پلاس را با قیمت ۸۰ دلار به فروش می‌رساند، با این حال هدفون دو ساله‌ی سامسونگ اکنون در اکثر خرده‌فروشی‌ها برچسب قیمت ۱۰۰ دلار را یدک می‌کشد.

گلکسی بادز پلاس با تقریبا ۴۰ هزار بررسی در فروشگاه آمازون، محبوبیت خاصی بین کاربران سامسونگ و به‌طور کلی اکوسیستم اندروید داشت. شماری از کاربران، هدفون بادز پلاس را به‌عنوان یکی از اجزای جعبه‌ی گوشی‌های سری گلکسی به‌صورت رایگان دریافت کرده‌اند. 

گلکسی بادز 2 که هدفون توگوشی جدید سامسونگ به‌حساب می‌آید با قیمت ۱۵۰ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. 

دیدگاه شما کاربران زومیت در این زمینه چیست؟ تجربه‌ی کار با گلکسی بادز پلاس را دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات