گلکسی بادز 2 سامسونگ با قیمت ۱۵۰ دلار معرفی شد

چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
مطالعه 4 دقیقه
سامسونگ در رویداد آنپکد ۲۰۲۱، نسل جدید ایربادهای بی‌سیم خود با نام «گلکسی بادز ۲» را رونمایی کرد.
تبلیغات

ساعاتی پیش سامسونگ در رویداد آنپکد ۲۰۲۱، گلکسی بادز ۲ (Galaxy Buds 2) را در‌کنار گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ و ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۴ معرفی کرد. این ایرباد از ویژگی حذف فعال نویز موجود در محیط (ANC) نیز برخوردار است و در‌مقایسه‌با بادز پرو قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری دارد.

طراحی گلکسی بادز ۲ به‌وضوح از گلکسی بادز پرو الهام گرفته شده است و گوشی‌های آن طراحی گردتر و بدنه آن شکل مستطیلی با گوشه‌های گرد دارد. این ایرباد از گواهی IPX2 برای مقاومت در برابر پاشش آب، بلوتوث ۵٫۲ با کدک‌های صوتی SBC و AAC و SSC برخوردار است و در چهار رنگ مشکی، سبز، بنفش و سفید راهی بازار خواهد شد.

گلکسی بادز ۲ با گواهی ipx2

مشابه گلکسی بادز پلاس، گلکسی بادز ۲ تنظیم دو درایور (ووفر ۱۱ متری و توییتر ۶٫۳ میلی متری) دارد و تنظیمات AKG کیفیت صدای شفاف و عالی ارائه می‌دهد. افزون‌براین، به ۶ میکروفون (سه عدد روی هر ایرباد) مجهز است که با قابلیت حذف فعال نویز (ANC) به کاهش صدای محیط اطراف کمک و گوش‌دادن به موسیقی و برقراری تماس را لذت‌بخش می‌کند. قابلیت مذکور بین سه حالت روشن و خاموش و حالت شفاف تغییر می‌یابد. ایرباد‌ها از حسگر IR نیز بهره می‌برند؛ یعنی زمانی‌که گلکسی بادز ۲ را از گوش خود برمی‌دارید، موسیقی متوقف می‌شود.

حسگر VPU در داخل ایرباد از شتاب‌سنج و ژیروسکوپ برای تشخیص به‌هنگام صحبت‌کردن استفاده می‌کند. زمانی‌که در حال صحبت با شخصی هستید، ایرباد به‌طور خودکار به حالت شفاف (Transparency) تغییر می‌کند تا بتوانید آزادانه مکالمه کنید. پس از اتمام صحبت، ایرباد به حالت ANC On باز می‌گردد؛ البته می‌توانید این ویژگی را خاموش کنید. ایرباد جدید از حسگرهای لمسی خازنی برای حرکت و کنترل پخش موسیقی بهره‌مند است و با استفاده از برنامه تلفن هوشمند Galaxy Wearable نیز می‌توانید کنترل‌های صوتی و لمسی را بیشتر سفارشی کنید.

گلکسی بادز ۲ در رنگ سبز

ظرفیت باتری‌ این ایرباد ۶۱ میلی‌آمپر‌ساعت و ظرفیت باتری کیس آن نیز ۴۷۲ میلی‌آمپر‌‌ساعت است. افزون‌براین با هر بار شارژ کامل و درصورت خاموش‌شدن ANC تا ۷٫۵ ساعت و درصورت روشن‌شدن ANC تا ۵ ساعت شارژدهی می‌کند. گلکسی بادز ۲ در ترکیب با کیس می‌تواند با خاموش‌شدن ANC حداکثر ۲۸ ساعت و با روشن‌شدن ANC حداکثر ۲۰ ساعت کار کند. کیس ایرباد نیز از پورت USB Type-C و شارژ بی‌سیم Qi برخوردار است.

قیمت هدفون گلکسی بادز ۲، ۱۵۰ دلاراست؛ یعنی ۵۰ دلار ارزان‌تر از گلکسی بادز پرو‌. با‌‌‌توجه‌‌به نبود ویژگی‌هایی مانند صدای ۳۶۰ درجه، گلکسی بادز ۲ به‌ازای قیمتش ویژگی‌های جذابی ارائه می‌دهد. به‌گفته سامسونگ، ایرباد مذکور را می‌توان از ۲۷ آگوست (۵ شهریور ۱۴۰۰) تهیه کرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره گلکسی بادز ۲ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات