دیجی‌تایمز: نسل بعدی ایرپاد در کنار آیفون ۱۳ رونمایی خواهد شد

شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود زنجیره‌ی تأمین اپل در حال تولید قطعات مورد نیاز برای سومین نسل ایرپاد استاندارد است که ظاهراً پاییز امسال در کنار آیفون ۱۳ رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

به گزارش اپل‌اینسایدر و با استناد به منابع نزدیک به زنجیره تأمین محصولات اپل، پیش‌تولید بردهای مدار منعطف و تراشه SIP (سیستم‌-در-پکیج) برای ایرپاد ۳ آغاز شده است و ظاهراً تحویل آن‌ها به شرکت‌های مونتاژکننده اپل در سه‌ماهه سوم تا چهارم سال جاری میلادی افزایش می‌یابد. دیجی‌تایمز به نقل از منابع خود می‌گوید ایرپاد بعدی می‌تواند در نیمه دوم ۲۰۲۱ همراه با سری آیفون ۱۳ رونمایی شود. این نشریه معتقد است سومین نسل از هدفون‌های کاملا بی‌سیم اپل قیمت مناسبی خواهد داشت و با توجه به حذف هدفون‌ سیمی از جعبه‌ی آیفون، فروش در خور توجهی تجربه خواهد کرد.

گزارش دیجی‌تایمز پس از گزارش دیگری دال بر رونمایی از ایرپاد بعدی در ماه آگوست منتشر می‌شود و نشان می‌دهد که غول دنیای فناوری‌ هدفون‌های بی‌سیم بعدی‌اش را به‌زودی رونمایی و روانه بازار خواهد کرد. نسل سوم ایرپاد نخستین به‌روزرسانی این هدفون پس از مارس ۲۰۱۹ محسوب می‌شود که در آن پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و دستور Hey Siri ارائه شد. در مقایسه با به‌روزرسانی کوچک یادشده، انتظار می‌رود نسخه بعدی ایرپاد از طرحی کاملاً جدید وام گرفته‌ از ایرپاد پرو بهره بگیرد.

تاکنون تصاویری نیز از کیس و شاسی هدفون‌ بعدی اپل منتشر شده است که از طرحی متناسب با شایعات حکایت دارند. تصاویر مذکور ایرپاد ۳ را با ساقه کوتاه‌تر و مجهز به پدهای سیلیکونی نشان می‌دهد؛ به عبارت دیگر، هدفون مذکور دقیقا شکل و شمایلی همچون ایرپاد پرو دارد؛ با این‌ تفاوت که احتمالاً برای کاهش قیمت، از سخت‌افزار ضعیف‌تری استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر نسل دوم ایرپاد مبتنی بر شارژ سیمی با قیمت ۱۵۹ دلار به فروش می‌رسد؛ درحالی‌که نسخه‌ی دارای کیس شارژ بی‌سیم ۱۹۹ دلار قیمت دارد و در نهایت، نسخه‌ی پرو وجود دارد که با قیمت ۲۴۹ دلار قابل سفارش است. اعتقاد بر این است که ایرپاد ۳ می‌تواند قیمتی بین این سه محصول داشته باشد و همین امر احتمالاً به فروش در خور توجه آن منجر خواهد شد. در مورد ایرپاد پرو، گفته می‌شود این محصول از قابلیت ردیابی تناسب اندام پشتیبانی خواهد کرد و ممکن است طراحی جمع‌وجور مشابه هدفون‌ بیتس استودیو بادز داشته باشد.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات