گوگل فروش پیکسل بادز را متوقف کرده است

پنج‌شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش‌های منتشرشده، گوگل بدون اطلاع قبلی پیکسل بادز را از وب‌سایت‌های فروش حذف کرده است.
تبلیغات

چند ماه پیش، گوگل دومین هدفون بی‌سیم واقعی خود را روانه بازار کرد؛ این گجت پیکسل بادز A نام دارد و دارای قیمت اولیه ۹۹٫۹۹ دلار است. انتظار می‌رفت این شرکت یک گزینه پریمیوم را جایگزین پیکسل بادز ۲ کند؛ اما در عوض گوگل این هدفون مقرون‌به‌صرفه‌ را برای فروش معرفی کرد.

به گزارش Gizmochina، گوگل فروش پیکسل بادز اصلی، اولین هدفون بی‌سیم واقعی خود را در بازار متوقف کرده است. این شرکت هنوز از طریق بیانیه رسمی این مسئله را تأیید نکرده اما این محصول از فروشگاه آنلاین گوگل در ایالات متحده آمریکا ناپدید شده است.

البته فروشگاه آنلاین گوگل تنها مکانی نیست که دیگر نمی‌توان پیکسل بادز را از آن خریداری کرد و این محصول در وب‌سایت‌های دیگری مانند Best Buy نیز در دسترس نیست. البته نسخه بازسازی‎‌شده‌ای از این هدست برای خرید در دسترس است؛ اما قیمت گران‌تری دارد.

جالب است که ببینیم گوگل برای هدفون‌های بی‌سیم واقعی آینده خود چه برنامه‌ای دارد تا بتواند با گزینه‌های محبوب شرکت‌های دیگر مانند ایرپاد ۳ اپل و گلکسی بادز ۲ سامسونگ رقابت کند. انتظار می‌رود این شرکت به‌زودی جانشینی برای پیکسل بادز عرضه کند که دارای قابلیت‌های ویژه‌ای مانند حذف نویز فعال (ANC) است.

پیکسل بادز A گوگل در دو رنگ سفید و زیتونی به فروش می‌رسد و دارای ویژگی‌های مانند صدای سازگار (Adaptive Sound) است که می‌تواند به‌صورت خودکار صدا را با محیط اطراف تنظیم کند. همچنین دکمه‌های لمسی برای پاسخگویی به تماس و کنترل پخش روی بدنه  این ایرباد قرار داده شده است. پیکسل بادز A دارای رتبه‌بندی IPX4 است؛ در نتیجه نیازی نیست از خرابی آن‌ پس از تماس با باران یا عرق بدن ترسی داشته باشید. عمر باتری این ایرباد حدود ۵ ساعت است (برای ۲٫۵ ساعت مکالمه) و می‌توان انتظار داشت با کیس شارژ ۲۴ ساعت دوام بیاورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات