شایعه: گلکسی بادز 2 سامسونگ حداقل در سه رنگ‌ عرضه خواهد شد

چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویری از ایرباد بعدی سامسونگ منتشر شده است که گلکسی بادز 2 را در رنگ‌های مختلف به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

ماه آینده‌ی میلادی، سامسونگ در نظر دارد رویداد بزرگی برگزار کند که محصولاتی از جمله گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی S21 FE در آن رونمایی  خواهند شد؛ البته گوشی‌های هوشمند ذکرشده تنها دستاوردهای جدید سخت‌افزاری شرکت کره‌ای نیستند. سامسونگ در نظر دارد سری بعدی ساعت هوشمند و همچنین  نسل بعدی گلکسی بادز را معرفی کند.

تاکنون گزارش‌هایی در مورد گلکسی بادز ۲ سامسونگ منتشر شده است که برخی از ویژگی‌های آن را مشخص می‌سازد. GizmoChina گزارش می‌دهد که ایوان بلس، افشاگر معروف، تصاویر رندر گلکسی بادز ۲ را در توییتر منتشر کرده است که نه‌تنها طراحی این ایرباد سامسونگ، بلکه رنگ‌بندی آن را مشخص می‌سازد.

تصاویر منتشرشده، گلکسی بادز ۲ را در سه رنگ‌ سفید، بنفش و سبز نشان می‌دهند. نکته‌ی جالب هم‌رنگ بودن قسمت داخلی جعبه‌ی گلکسی بادز ۲ با رنگ بدنه‌ی ایرباد است. در واقع تنها رنگ قسمت داخلی جعبه با ایرباد جدید سامسونگ هم‌رنگ و قسمت بیرونی جعبه به رنگ سفید است.

در مقایسه با نسل پیشین باید گفت تفاوت‌های جزئی در طراحی ظاهری گلکسی بادز ۲ مشاهده می‌شود و جعبه‌ی آن  بیشتر شبیه‌ مدل همراه با گلکسی بادز لایو و گلکسی بادز پرو شده است. در قسمت پشتی جعبه، کاربر به درگاه USB-C دسترسی خواهد داشت تا اقدام به شارژ جعبه کند. در قسمت جلو  ایرباد چراغ LED تعبیه شده است تا در زمان شارژ، اعلان‌های مختلف  را به کاربر ارائه بدهد. چراغ دیگری نیز در درون جعبه قرار گرفته است که وضعیت شارژ شدن ایرباد را به نمایش می‌گذارد.

افشاگر دیگری با نام کاربری IceUniverse در توییتر به برخی از ویژگی‌های گلکسی بادز ۲ پرداخته و ادعا کرده که این محصول سامسونگ از ویژگی حذف فعال نویز موجود در محیط (ANC) برخوردار است. گفته می‌شود جعبه‌ی این ایرباد سامسونگ از ظرفیت ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت و خود آن از باتری با ظرفیت ۶۰ میلی‌آمپر ساعت برخوردار است.

هنوز اشاره‌ای به عمر مفید گلکسی بادز ۲ نشده است و باید تا زمان برگزاری رویداد خبری سامسونگ و معرفی محصولات جدید این شرکت برای کسب اطلاعات بیشتر صبر کرد. سامسونگ در نظر دارد در کنار گلکسی بادز ۲ و گوشی‌های هوشمند تاشدنی، سری جدید گلکسی واچ را نیز معرفی کند که اولین محصول شرکت کره‌ای با WearOS 3.0 خواهد بود.

رنگ بندی ایرباد گلکسی بادز 2 سامسونگ
رنگ بندی ایرباد گلکسی بادز 2 سامسونگ
رنگ بندی ایرباد گلکسی بادز 2 سامسونگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات