شایعه: سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی نخواهد داشت

چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
برخلاف شایعات گذشته، گفته می‌شود سامسونگ برای پرچم‌دار سری گلکسی اس ۲۲ از دوربین اصلی با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و خبری از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی نخواهد بود.
تبلیغات

تنها چند هفته به رویداد سامسونگ باقی مانده است؛ رویدادی که انتظار می‌رود سامسونگ جدیدترین دستاوردهای خود از جمله گوشی‌ هوشمند، ساعت هوشمند، ایرباد و احتمالا محصولات دیگر را در آن معرفی کند؛ اما گزارشی که GSMArena به آن پرداخته، در مورد پرچم‌دار بعدی سری گلکسی اس است که البته ماه‌ها با زمان رونمایی و عرضه‌ی آن فاصله داریم.

گفته می‌شود گلکسی اس ۲۲ اولترا دارای دوربین اصلی با رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود؛ اما شایعه‌ای جدید وجود چنین دوربینی در پرچم‌دار سری گلکسی اس ۲۲ را رد می‌کند. افشاگری با نام کاربری IceUniverse در توییتر، پستی به اشتراک گذاشته است که بر اساس آن، گلکسی اس ۲۲ اولترا از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به جای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

گویا دوربین مورد استفاده در پرچم‌دار سری گلکسی اس ۲۲ حسگر جدیدتر از نسخه‌ی فعلی ISOCELL HM3، با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل خواهد بود. افشاگر در مورد حسگر جدید گلکسی اس ۲۲ اولترا تنها گفته است که بهینه‌تر از مدل فعلی خواهد بود؛ اما اشاره‌ای نکرده است که از چه لحاظ در حسگر جدید سامسونگ پیشرفت‌هایی صورت گرفته و دقیقا چه تفاوت‌هایی با حسگر ISOCELL HM3 خواهد داشت.

مدتی است اخبار و شایعاتی در مورد دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ در فضای مجازی قرار می‌گیرد؛ اما مشخص نیست شرکت کره‌ای چه برنامه‌ای برای این حسگر دارد. در واقع ممکن است سامسونگ چنین حسگری را تنها برای فروش به شرکت‌های دیگر مانند شیائومی توسعه بدهد و در محصولات خود استفاده نکند. در هر صورت با توجه به گزارش منتشرشده می‌توان گفت کار شرکت کره‌ای با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی تمام نشده است و می‌خواهد مدلی پیشرفته‌تر از حسگر ISOCELL HM3 را برای استفاده در پرچم‌دار نسل بعدی سری گلکسی اس آماده سازد.

در نظر داشته باشید که تصویر خبر متعلق به گلکسی اس ۲۱ اولترا است و امکان دارد نسخه‌ی بعدی این مدل از نظر طراحی ظاهری تفاوت‌هایی با آن داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات