هدفون بی‌سیم بیتس استودیو بادز در تبلیغات یکی از خرده‌فروشی‌ها دیده شد

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
هدفون کاملاً بی‌سیم جدید بیتس با نام احتمالی استودیو بادز در صفحه اصلی وب‌سایت Best Buy دیده شده است که نشان می‌دهد این هدفون از قابلیت حذف نویز واقعی برخوردار است.
تبلیغات

به‌گزارش اپل‌اینسایدر، خرده‌فروشی Best Buy امروز در صفحه نخست وب‌سایتش از آگهی هدفون جدید استودیو بادز استفاده کرده است. آگهی مذکور نمای نزدیکی از جدیدترین هدفون بیتس را با شعار «ساخته‌شده برای موسیقی» نشان می‌دهد. این بَنِر حاکی از آن است که استودیو بادز از قابلیت لغو نویز واقعی پشتیبانی می‌کند و به‌احتمال قریب‌به‌یقین یکی از گزینه‌های رنگی آن قرمز خواهد بود.

گفتنی است در این آگهی، گزینه‌ای با عنوان «اکنون بخرید» وجود دارد که کاربران را به خرید هدفون مذکور دعوت می‌کند؛ اما با کلیک روی این گزینه، کاربران به صفحه‌ای هدایت می‌شوند که وجود ندارد. با توجه به اینکه هنوز هدفون‌های استودیو بادز معرفی نشده است، به‌نظر می‌رسد آگهی یادشده بسیار زودتر از زمان‌بندی اپل برای عرضه این محصول منتشر شده است.

تاکنون، تصاویر و اطلاعات بسیاری از استودیو بادز رسانه‌ای شده است. برای مثال، به‌تازگی هدفون یادشده در موزیک‌ویدئوی جدید رودی ریچ، خواننده و ترانه‌سرای رَپ، دیده شده است. اپل همچنین در تلاش بود گواهی و تأییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده آمریکا (FCC) را برای هدفون جدیدش کسب کند و سرانجام ۲۴ می (۳ خرداد)، هدفون جدید کوپرتینویی‌ها در پرونده FCC دیده شد.

افزون‌براین، یکی از افشاگران توییتری با نام کاربری MySmartPrice تصاویر واقعی از قاب محافظ منتسب به استودیو بادز را به‌اشتراک گذاشته است. در جدیدترین نمونه الکس مورگان، ستاره فوتبال، عکسی در صفحه اینستاگرامش به‌اشتراک گذاشته است که در آن، به‌‌نظر می‌رسد درون گوش‌هایش هدفون کاملاً بی‌سیم بیتس استودیو بادز قرار گرفته است. به‌گفته جان پراسر، افشاگر نام‌آشنای محصولات اپل، کوپرتینویی‌ها قصد دارند ۲۱ جولای (۳۰ تیر) هدفون‌ کاملاً بی‌سیم استودیو بادز را رونمایی کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات