هدفون کاملا بی‌سیم بیتس پرو بادز در یک موزیک ویدئو دیده شد

شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
موزیک ویدئوی جدید رودی ریچ، رپر نام‌آشنا، هدفون‌های کاملاً بی‌سیم و مورد انتظار بیتس استودیو بادز را به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

اگر اخبار فناوری را دنبال کرده باشید، می‌دانید که مدتی است اخبار زیادی در مورد هدفون کاملاً بی‌سیم جدید بیتس با نام احتمالی استودیو بادز منتشر می‌شود. در راستای سیلی از شایعات، هدفون یادشده در موزیک ویدئوی جدید رودی ریچ، خواننده و ترانه‌سرای رَپ دیده شده است که از قرار معلوم، شباهت بسیاری به تصاویر افشاشده دارد و نو‌عی مُهر تأیید بر تمامی شایعات محسوب می‌شود.

موزیک ویدئو مذکور با عنوان «Late At Night» هندزفری جدید بیتس را در حالی نشان می‌دهد که رودی ریچ برای ساخت موزیک وارد استودیو موزیک می‌شود که می‌تواند ارجاعی به نام محصول باشد. وی سپس هدفون‌ را از قاب شارژ بیضی‌شکل درمی‌آورد و در گوش خود قرار می‌دهد. این موزیک ویدئو تقریباً طراحی هدفون آتی بیتس را نمایان می‌کند و احتمالاً از عرضه‌ی نزدیک این هدفون حکایت دارد.

این اولین باری نیست که بیتس استودیو بادز در دنیای واقعی دیده می‌شود. هفته‌ی گذشته لبران ریمون جیمز، بازیکن تیم لس آنجلس لیکرز در لیگ حرفه‌ای بسکتبال (NBA)، پستی در اینستاگرام منتشر کرد و هدفون جدید غول دنیای فناوری را با رنگ سفید به نمایش گذاشت. تصاویر جیمز به‌صورت واضح جزئیات طراحی Studio Buds را نشان نمی‌دهد؛ اما هدفون جدید بیتس به‌راحتی قابل تشخیص است؛ زیرا یک هدفون توگوشی و بسیار متمایز از محصولات کنونی بیتس به‌ نظر می‌رسد.

چندی پیش نیز تصاویری در کد منبع آخرین نسخه‌ی بتای iOS و tvOS افشا شد و حاکی از آن بود که اپل در حال کار روی هدفون کاملاً بی‌سیم تحت برند بیتس با طراحی کاملاً جدید است. ادعا می‌شد که این محصول می‌تواند استودیو بادز نام‌گذاری شود و احتمالاً مانند هدفون‌های بی‌سیم سایر شرکت‌ها همچون سامسونگ یا گوگل، از طراحی گِرد و بسیار کوچک بهره می‌گیرد و در سه گزینه‌ی رنگی مشکی، سفید و قرمز روانه‌ی بازار خواهد شد.

طراحی استودیو بادز می‌تواند نشان‌دهنده‌ی طراحی نسل بعدی ایرپاد پرو باشد؛ زیرا شواهد نشان می‌دهد که نسخه بعدی ایرپاد پرو با طراحی جمع‌وجور و بدون ساقه ارائه خواهد شد. هنوز مشخص نیست بیتس استودیو بادز چه زمانی عرضه می‌شود؛ اما با توجه به اینکه اپل به‌ دنبال تأییدیه FCC است، می‌توان انتظار داشت که در آینده‌ای نزدیک روانه‌ی بازار خواهد شد.

می‌توانید موزیک ویدئو جدید رودی ریچ را از این لینک مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات