پست اینستاگرام لبران جیمز به هدفون کاملا بی‌سیم بیتس استودیو بادز اشاره دارد

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
لبران جیمز به‌تازگی پستی در صفحه‌ی رسمی اینستاگرام خود منتشر کرده است که در آن، به‌ نظر می‌رسد درون گوش‌هایش هدفون کاملاً بی‌سیم بیتس استودیو بادز قرار گرفته است.
تبلیغات

به گزارش اپلاینسایدر، لبران ریمون جیمز، بازیکن تیم لس آنجلس لیکرز در لیگ حرفه‌ای بسکتبال (NBA)، پستی در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده و از قرار معلوم، هدفون جدید غول دنیای فناوری موسوم به بیتس استودیو بادز را با رنگ سفید به نمایش گذاشته است. تصاویر جیمز به‌صورت واضح جزئیات طراحی Studio Buds را نشان نمی‌دهد؛ اما هدفون جدید بیتس به‌راحتی قابل تشخیص است؛ زیرا یک هدفون توگوشی و بسیار متمایز از محصولات کنونی بیتس به‌ نظر می‌رسد.

هفته گذشته تصاویری در کد منبع آخرین نسخه‌ی بتای iOS و tvOS افشا شد و حاکی از آن بود که اپل در حال کار روی هدفون کاملاً بی‌سیم تحت برند بیتس با طراحی کاملاً جدید است. اعتقاد بر این است که این محصول می‌تواند استودیو بادز نام‌گذاری شود و با توجه به تصاویر منتشرشده، به‌ نظر می‌رسد این محصول مانند هدفون‌های بی‌سیم سایر شرکت‌ها همچون سامسونگ یا گوگل، از طراحی گِرد و بسیار کوچک بهره می‌گیرد و احتمالاً در سه گزینه‌ی رنگی مشکی، سفید و قرمز روانه‌ی بازار خواهد شد.

تصویر از لبران جیمز و هدفون بیتس استودیو بادز

اپل همچنین در تلاش است تا گواهی و تأییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده آمریکا (FCC) را برای هدفون جدیدش کسب کند. افزون بر این، به‌تازگی تصاویر واقعی از قاب محافظ هدفون مذکور توسط یک افشاگر در توییتر با نام کاربری MySmartPrice به اشتراک گذاشته شده است؛ البته با توجه به سوابق ضدونقیض افشاگر یادشده، نمی‌توان صحت‌وسقم تصاویر را تأیید یا رد کرد.

به‌طور کلی اپل پس از خرید بیتس در سال ۲۰۱۴ به مبلغ ۳ میلیارد دلار، چندین محصول با این برند تجاری رونمایی و روانه‌ی بازار کرده است؛ اما استودیو بادز کاملاً منحصر‌به‌فرد است؛ زیرا این هدفون ابعاد بسیار کوچکی دارد و نخستین محصول از خانواده هدفون‌های کاملاً بی‌سیم بیتس و اپل محسوب می‌شود که از اِلِمان‌های طراحی گِرد بهره می‌گیرد.

تصویر قاب محافظ بیتس استودیو بادز

محفظه‌ی استودیو بادز در تصاویر منتشرشده به همراه پدهای سیلیکونی و اجزای داخلی به تصویر کشیده نشده است. در این تصاویر برش‌ها و محفظه‌هایی در سطح قاب محافظ دیده می‌شود که احتمالاً در بطن آن‌ها حسگرها و سایر اجزا سخت‌افزاری قرار دارد. قاب شارژ بیضی‌شکل نیز در کد منبع iOS 14.6 دیده شده است.

طراحی استودیو بادز می‌تواند نشان‌دهنده‌ی طراحی نسل بعدی ایرپاد پرو باشد؛ زیرا شواهد نشان می‌دهد که در نسخه بعدی ایرپاد پرو یک طراحی جمع‌وجور و بدون ساقه ارائه خواهد شد. هنوز مشخص نیست بیتس استودیو بادز چه زمانی عرضه می‌شود؛ اما با توجه به اینکه اپل به‌ دنبال تأییدیه FCC است، می‌توان انتظار داشت که در آینده‌ای نزدیک رونمایی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات