ویدئوی غیر رسمی جعبه گشایی فری بادز 4 هواوی منتشر شد

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
رویداد رسمی هواوی امروز برگزار خواهد شد؛ اما به‌تازگی ویدئویی از فری بادز ۴ پیش از معرفی آن منتشر شده است.
تبلیغات

به گزارش هواوی‌سنترال، غول فناوری چینی قصد دارد در تاریخ ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) جدید‌ترین محصولاتش را در چین رونمایی کند. طی این رویداد، هواوی تعدادی دستگاه هوشمند از دسته‌های مختلف عرضه خواهد کرد.

هواوی فری بادز 4 (Huawei FreeBuds 4) یکی از جدید‌ترین محصولات هواوی است که طراحی سبک و راحتی دارد و کیفیت صدا و باتری آن نسبت به نسل قبل بهبود یافته است.

چیزی تا برگزاری رویداد رسمی هواوی باقی نمانده؛ اما اخیرا ویدئویی از فری بادز ۴ در یوتیوب منتشر شده است که می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید:

ویدئوی مذکور جعبه‌گشایی فری بادز 4 هواوی را نشان می‌دهد و طراحی آن طوری است که تا نیمه‌ی گوش را می‌پوشاند. جعبه‌ی شارژ بیضی‎‌شکل این محصول درست مانند فری بادز ۳ (FreeBuds 3) و رنگ سفید آن مشابه فری بادز پرو (FreeBud Pro) است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، تمرکز اصلی هواوی در فری بادز ۴ بر کاهش سروصدای محیط اطراف است تا تجربه‌ی شنوایی خوب و بهبودیافته‌ای نسبت به نسل قبل برای کاربران فراهم کند.

در کنار فری بادز ۴، بسته‌بندی حاوی کابل USB و دفترچه‌ راهنما است تا کاربران بتوانند درباره‌ی نحوه‌ی نصب، شارژ کردن و به‌روزرسانی آن اطلاعات بیشتری دریافت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات