مدل ویژه گلکسی بادز پرو با همکاری آدیداس تولید شد

دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ با همکاری آدیداس مدل ویژه‌ی هدفون توگوشی کاملا بی‌سیم گلکسی بادز پرو را معرفی کرده است که جعبه‌ای مثل کفش‌ ورزشی استن اسمیت دارد و از کیسی شبیه به کلاه کپ بهره می‌برد.
تبلیغات

سامسونگ از همکاری با برند آدیداس خبر داده است تا فروش هدفون‌ بی‌سیم را افزایش بدهد. به‌ گزارش انگجت‌، مدل ویژه‌ی گلکسی بادز پرو که با نام Galaxy Buds Pro Adidas Original Special Pack معرفی شده است، صرفا در بازار کره‌ی جنوبی عرضه می‌شود. جعبه‌ی مدل ویژه‌ی گلکسی بادز همچون جعبه‌ی کفش‌ ورزشی به ‌نظر می‌رسد و برای آن از رنگ‌های نمادین سبز و سفید کفش استن اسمیت استفاده شده است.

گلکسی بادز پرو آدیداس / Galaxy Buds Pro با جعبه باز و بسته

گلکسی بادز مدل آدیداس دارای کیسی است که طراحی شبیه به کلاه کپ دارد. در داخل جعبه، هدفون گلکسی بادز با لوگوی آدیداس همراه نیست و کاربر می‌تواند آن را در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای یا بنفش تهیه کند. پکیج همچنین شامل کالابرگی است که می‌توان از طریق آن یک جفت کفش استن اسمیت خریداری کرد. 

وقتی گلکسی بادز پرو را با گوشی‌های سری گلکسی جفت کنید، تم ویژه‌ی Adidas Originals برای صفحه‌ی قفل، آیکون‌ها، پیام‌ها و صفحه‌ی تماس ارائه می‌شود. ظاهرا کیس مدل ویژه‌ی گلکسی بادز پرو از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است و بدنه‌ی هدفون نیز ۲۰ درصد مواد پس از مصرف‌ دارد. 

هدفون گلکسی بادز مدل آدیداس از روز ۷ آوریل ۲۰۲۱ (۱۸ فروردین ۱۴۰۰) در تعداد ۶۰۰۰ واحد با قیمت ۲۷۹,۰۰۰ وون (۲۵۰ دلار) عرضه می‌شود. همان‌طور که اشاره کردیم، این هدفون صرفا در بازار کره‌ی جنوبی در دسترس قرار می‌گیرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات