مینگ-چی کو: ایرپاد پرو ۳ زودتر از سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ راهی بازار نخواهد شد

سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
پیش‌بینی‌ شده است که ایرپاد پرو ۳ در زودترین حالت، در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ راهی بازار خواهد شد.
تبلیغات

به گفته‌ی مینگ-چی کو، از تحلیلگران محصولات اپل، هدفون بی‌سیم ایرپاد پرو ۳ در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ وارد مرحله تولید انبوه می‌شود. معنی صحبت‌های کو این است که این هدفون اپل در زودترین حالت، در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ راهی بازار می‌شود.

در هفته‌های گذشته شایعات مختلفی درباره ایرپاد پرو ۳ منتشر شده است و به گفته‌ی جی‌اس‌ام‌آرنا، اپل در رویدادی که در تاریخ ۳ فروردین برگزار می‌کند، این محصول را معرفی خواهد کرد. البته اپل هنوز برگزاری چنین رویدادی را تأیید نکرده است و مشخص نیست واقعا این محصول تا مدتی دیگر معرفی می‌شود یا خیر.

تا این لحظه تصاویر مختلفی از ایرپاد پرو ۳ فاش شده است و به نظر می‌رسد که ظاهر آن به ایرپاد پرو شباهت دارد؛ اما سری سیلیکونی ندارد. بر اساس شایعات، ایرپاد پرو ۳ از صدای فضایی بهره می‌برد اما ANC نخواهد داشت.

اپل در سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۹۰ میلیون دستگاه ایرپاد پرو راهی بازار کرد. کو پیش‌بینی کرده است که فروش این محصول در سال ۲۰۲۱ تا ۷۸ میلیون دستگاه کاهش پیدا خواهد کرد؛ اما همچنان فروش آن از رقبا بیشتر خواهد بود.

کو پیش‌بینی کرده است که قیمت ۵۴۹ دلار ایرپاد مکس تأثیر زیادی روی فروش این محصول نخواهد داشت و اپل یک میلیون دستگاه از آن راهی بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات