طراحی ایرپاد ۳ احتمالا شبیه ایرپاد پرو خواهد بود

پنج‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود ایرپاد ۳ اپل، در رویداد سوم فروردین رونمایی می‌شود. براساس تصاویر فاش‌شده، این هدفون شباهت زیادی به ایرپاد پرو خواهد داشت.
تبلیغات

۲ سال از معرفی نسخه‌ی فعلی ایرپاد اپل می‌گذرد و غول فناوری تصمیم دارد به‌زودی از نسل سوم آن رونمایی کند. به گزارش فون‌آرنا، تصویر به اشتراک گذاشته‌شده توسط افشاگری با نام کاربری DuanRui و تصاویر رندری که GizmoChina از یک تأمین‌کننده‌ی ناشناس اپل دریافت کرده است، حکایت از طراحی نهایی ایرپاد ۳ اپل دارد. طبق این تصاویر، طراحی ایرپاد ۳ تا حد زیادی به ایرپاد پرو نزدیک است.

تصویر مفهومی از ایرپاد ۳

انتظار می‌رود ایرپاد ۳ (AirPods 3)، پایه‌ی کوتاه‌تر و کیف شارژ جمع ‌وجورتری داشته باشد. مهم‌ترین تفاوت مربوط به سَری‌های سیلیکونی است. ایرپاد پرو دارای پدهای سیلیکونی قابل تعویض است؛ اما در ایرپاد نسل سوم از سَری پلاستیکی استفاده شده که در ایرپاد نسل فعلی وجود دارد و قابل تعویض نیست.

نسل سوم ایرپاد ۳ اپل

گفته می‌شود ایرپاد ۳ به خروجی صدای فراگیر و سه‌بعدی Spatial Audio، تراشه صوتی به‌روزشده و عمر باتری طولانی‌تر مجهز شده است و قیمت آن حدود ۱۵۰ دلار خواهد بود.

ایرپاد نسل سوم از ویژگی‌ پیشرفته‌ای مانند حذف نویز فعال بی‌بهره خواهد بود. این قابلیت در ایرپاد نسل قبلی نیز وجود ندارد و فقط در ایرپاد پرو به کار برده شده است.

گفته شده است اپل در ۳ فروردین ۱۴۰۰ (۲۳ مارس ۲۰۲۱) از ایرپاد نسل سوم رونمایی ‌خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات