آپدیت جدید گلکسی بادز پرو قابلیت ANC را بهبود می‌بخشد

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین به‌روزرسانی گلکسی بادز پرو که حجمش فقط ۲٫۲۰ مگابایت است، قابلیت‌های ANC و Voice Detect Mode و Ambient Sound این هدفون را بهبود می‌بخشد.
تبلیغات

گلکسی بادز پرو (Samsung Galaxy Buds Pro) هدفون توگوشی کاملا جدیدی است؛ اما سامسونگ فرایند انتشار به‌روزرسانی فرم‌ور را برای آن آغاز کرده. براساس گزارش خبرگزاری GSMArena، شرکت کره‌ای به‌تازگی دومین به‌روزرسانی هدفون گلکسی بادز پرو را منتشر کرده است تا این بار سراغ بهبود قابلیت حذف فعال نویز (ANC) آن رود. به‌روزرسانی جدید گلکسی بادز پرو یکی دیگر از قابلیت‌های آن، یعنی حالت تشخیص صدا (Voice Detect Mode) را بهبود می‌بخشد. 

قابلیت Voice Detect Mode می‌تواند تشخیص دهد که شما در چه زمانی صحبت‌کردن را شروع می‌کنید تا بر همین اساس ANC را خاموش کند. با این کار بدون اینکه مجبور شوید گلکسی بادز پرو را از گوش دربیاورید، می‌توانید با بقیه صحبت کنید. سومین خط در فهرست تغییرات به‌روزرسانی جدید گلکسی بادز پرو از بهبود قابلیت صدای محیطی (Ambient Sound) خبر می‌دهد.

به‌لطف قابلیت صدای محیطی، می‌توانید تا حد موردنیاز به صداهای خارجی اجازه‌ی ورود به گوش را بدهید. این قابلیت مخصوص زمان‌هایی است که در بیرون از خانه مشغول دویدن هستید و در عین نیاز به شنیدن صدای موسیقی، لازم است صدای محیط را هم بشنوید.

سامسونگ هنوز به‌طور مشخص اعلام نکرده است به‌روزرسانی جدید گلکسی بادز پرو دقیقا چه تغییراتی را روی سه قابلیت اشاره‌شده اعمال می‌کند. به‌روزرسانی جدید گلکسی بادز پرو ۲٫۲۰ مگابایت حجم دارد و نسخه‌ی فرم‌ور را به R190XXU0AUA5 ارتقا می‌دهد.

دیدگاه شما کاربران زومیت در این زمینه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات