جعبه‌گشایی گلکسی بادز پرو در ویدئوی غیر رسمی

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
حساب کاربری Digital Slang در یوتیوب، ویدیوی جعبه‌گشایی گلکسی بادز پرو سامسونگ را منتشر کرد؛ محصولی که هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است.
تبلیغات

در مراسم رونمایی از سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ؛ احتمالا شاهد معرفی محصولات دیگری از جمله گلکسی بادز پرو خواهیم بود؛ اما این محصول زودتر از انتظار در کانال یوتیوب Digital Slang به نمایش درآمده است.

تماشا در یوتیوب

به گزارش GSM‌Arena و براساس اطلاعات منتشر شده، باتری گلکسی بادز پرو ۵ ساعت دوام می‌آورد و اگر کیس آن را به همراه داشته باشید، می‌توانید این مقدار را تا ۱۸ ساعت افزایش بدهید. همچنین مشخص شده است که این هدفون‌ بی‌سیم سامسونگ از گواهی IPX7 بهره می‌برد.

گفته می‌شود کاربران گلکسی بادز پرو با لمس آن می‌توانند هدفون را کنترل کنند. مدل جدید هدفون بی‌سیم سامسونگ از فناوری حذف نویز محیطی اکتیو بهره می‌برد. گلکسی بادز جدید همانند مدل‌های قبلی از شارژ بی‌سیم برخوردار است.

باتوجه به ویدیوی منتشرشده، داخل جعبه این محصول، هدفون‌ بی‌سیم و کیس شارژر آن‌ قرار گرفته است. یک کابل تبدیل USB-A به USB-C و تعدادی سری ‌‌سیلیکونی اضافه هم داخل جعبه دیده می‌شود.

در این ویدئو اندازه گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز پلاس مقایسه‌ می‌شود. مدل جدید اندکی جمع‌وجورتر ساخته شده است. کیس بادز پرو به یک سری LED مجهز شده تا کاربر متوجه مقدار شارژ آن شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات