دو ویدئو تبلیغاتی اپل، جزئیات طراحی و قابلیت‌های ایرپاد مکس را نمایان می‌کند

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
دو ویدئو تبلیغاتی جدید اپل جزئیات طراحی و قابلیت‌های ایرپاد مکس، اولین هدفون دورگوشی اپل را نشان می‌دهند.
تبلیغات

روز گذشته، اپل به‌صورت غیرمنتظره هدفون‌های دورگوشی‌اش موسوم به ایرپاد مکس (Airpod Max) را با قیمت ۵۴۹ دلار معرفی کرد. کوپرتینویی‌ها پیش‌تر هدفون‌های خود را با برند بیتس (Best) به بازار عرضه می‌کردند و اکنون اولین‌بار است که اپل هدفون دورگوشی‌اش را به بازار عرضه می‌کند؛ اما بیش از هر چیز، قیمت گران این هدفون توجه رسانه‌ها را به‌خود جلب کرده است.

اپل هدفون یادشده را با برچسب قیمتی ۵۴۹ دلار آمریکا (۶۰۰ یورو یا ۵۴۹ پوند انگلیس) به بازار عرضه می‌کنند که باتوجه‌به بازه‌ی قیمتی ۳۵۰ تا ۴۰۰ دلاری محصولات دیگر، قیمت گرانی به‌حساب می‌آید؛ اما یکی از دلایل قیمت گران این محصول طراحی و کیفیت ساخت و مواد تشکیل‌دهنده‌ی آن است. اپل باردیگر موفق شده است محصولی با طراحی منحصربه‌فرد تولید کند که می‌تواند وجه تمایز آن با سایر محصولات تلقی شود و به بازاریابی و فروش آن کمک کند. با کمی نگاه به سایر محصولات اپل می‌توان این وجه تمایزها را شناسایی کرد؛ به‌طوری‌که می‌توان هدفون‌های ایرپاد پرو و آیفون ۱۲ و سایر محصولات اپل به‌راحتی بین چنین محصول تشخیص داد که بازاریابی موفق محصولات اپل را یادآوری می‌کند.

تماشا در یوتیوب

اپل اکنون همین رویه را برای فروش ایرپاد مکس گران‌قیمتش در پیش گرفته و روز گذشته با منتشرکردن دو ویدئو تبلیغاتی، جزئیات و ظرافت طراحی این محصول را نمایان کرده است. ویدئو اول پیش‌نمایشی دودقیقه‌ای درباره‌ی ویژگی‌های اصلی و تبلیغ دوم کوتاه‌تر، بیشتر شبیه تبلیغ تلویزیونی جذاب است.

تماشا در یوتیوب

ایرپاد مکس با قیمت ۵۴۹ دلار، دو تراشه H1 را برای پردازش صدای محاسباتی و انعطاف‌پذیری بیشتر در محتوای صوتی در بطن خود جای داده است و درمجموع، از ۹ میکروفون برای لغو نویز فعال و شفافیت محتوای صوتی بهره می‌گیرد. از مشخصات دیگر این هدفون می‌توان به درایورهای دینامیکی ۴۰ میلی‌متری و بالشتک‌های مغناطیسی و قابل‌تعویض و ۲۰ ساعت شارژدهی اشاره کرد. طبق گفته‌های اپل، ایرپاد مکس از ۱۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۵ آذر ۱۳۹۹) در بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد؛ اما انتظار می‌رود که بعضی از گزینه‌های رنگی آن تا سال ۲۰۲۱ با تأخیر مواجه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات