وان پلاس بادز با ۱۰ دقیقه شارژ، ۱۰ ساعت شارژدهی می‌کند

شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مدیر محصول وان‌پلاس ادعا می‌کند که فرایند شارژ وان‌پلاس بادز سریع‌تر از اپل ایرپادز انجام می‌گیرد. وان‌پلاس ۳۱ تیر از نخستین هدفون تمام‌بی‌سیم خود پرده‌برداری خواهد کرد.
تبلیغات

وان‌پلاس که پیش‌تر سابقه‌ی تولید هدفون بی‌سیم را دارد، اعلام کرده است می‌خواهد روز ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۰ (۳۱ تیر ۱۳۹۹) با برگزاری مراسمی آنلاین ازطریق فناوری واقعیت افزوده، گوشی موبایل وان‌پلاس نورد را به‌همراه هدفون تمام‌بی‌سیم وان‌پلاس بادز (OnePlus Buds) رونمایی کند. وان‌پلاس طی هفته‌های اخیر جزئیات اندکی را درمورد محصولاتش منتشر کرده است تا کم‌کم ذهن کاربران برای رونمایی کامل آماده شود. درحالی‌که فاصله‌ی زیادی تا رونمایی وان‌پلاس بادز نداریم، اطلاعات نسبتا خوبی از این محصول می‌دانیم.

جی لیو، مدیر محصول وان‌پلاس، به‌تازگی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت تک‌ریدار شرکت کرده است تا به بیان جزئیاتی بیشتر درمورد وان‌پلاس بادز بپردازد. براساس گفته‌های او، وان‌پلاس بادز تحت پشتیبانی فناوری شارژ سریع قرار خواهد داشت و به‌طور دقیق‌تر از فناوری Warp Charge این شرکت استفاده خواهد کرد. آن‌طور که مدیر محصول وان‌پلاس می‌گوید، وان‌پلاس بادز به‌لطف استفاده از فناوری Warp Charge می‌تواند با ۱۰ دقیقه شارژ‌ تا ۱۰ ساعت شارژدهی کند.

در مقایسه‌ای کوتاه متوجه می‌شویم ایرپادز اپل به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین رقبای وان‌پلاس بادز با ۱۵ دقیقه شارژ توانایی ۵ ساعت شارژدهی را پیدا می‌کند. وان‌پلاس همچنین ادعا کرده است هدفون تمام‌بی‌سیمش می‌تواند به‌لطف کیس شارژ تا ۳۰ ساعت دوام بیاورد. خود هدفون با یک بار شارژ، تا ۷ ساعت شارژدهی می‌کند. براساس اطلاعات رسمی، ایرپادز اپل با کیس خود مجموعا ۲۴ ساعت شارژدهی می‌کند. 

مدیر محصول وان‌پلاس در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود با رسانه‌ی تک‌‌ریدار اعلام کرد کاربران وان‌پلاس بادز خواهند توانست از هر شارژری که بالای ۱۰ وات توان دارد استفاده کنند و به هیچ‌گونه کابل ویژ‌ه‌ای نیاز پیدا نمی‌کنند. به‌منظور جلوگیری از وارد شدن آسیب به باتری لیتیوم یونی ۴۳۰ میلی‌آمپرساعتی وان‌پلاس بادز، فرایند شارژ آن با شدت‌جریان ۱٫۵ آمپر و ولتاژ ۵ ولت انجام می‌پذیرد.

براساس آنچه که در مصاحبه‌ی جدید دیدیم، یک نکته‌ی منفی مهم درمورد وان‌پلاس بادز وجود دارد. ظاهرا کیس این هدفون از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. مدیر محصول وان‌پلاس می‌گوید اضافه کردن این قابلیت به کیس باعث می‌شد هزینه‌ی نهایی محصول بالاتر رود.

مدیر محصول وان‌پلاس همچنین نکاتی دیگر در مصاحبه‌با تیک‌ریدار به‌‌زبان آورده است. او می‌گوید بررسی‌ها نشان می‌دهد کاربران، گوشی هوشمند خود را هر شب شارژ می‌کنند؛ اما این موضوع برای هدفون صدق نمی‌کند. ظاهرا بیشتر افراد در همان زمان که به استفاده از هدفون نیاز دارند، آن را شارژ می‌کنند. همین موضوع اهمیت حضور فناوری شارژ سریع Warp Charge را در وان‌پلاس بادز به‌خوبی نشان می‌دهد. هنوز قیمت هدفون وان‌پلاس بادز را نمی‌دانیم؛ اما از قرار معلوم این هدفون قرار است ارزان‌تر از ایرپادز اپل و پیکسل بادز گوگل باشد و این یعنی احتمالا با قیمت زیر ۹۹ دلار عرضه می‌شود. 

وان‌پلاس در بیانیه‌ای که به‌تازگی منتشر کرده مدعی شده است وان‌پلاس بادز طراحی ارگونومیک‌تری نسبت‌به هدفون‌های نسل پیش دارد و در بلندمدت باعث اذیت‌شدن گوشی کاربر نمی‌شود. وان‌پلاس بادز همچنین با گوشی‌های هوشمند این شرکت سازگاری خاصی دارد. یکی از قابلیت‌های ویژه، حالت تأخیر کم برای انجام بازی‌های ویدئویی است که تنها برای انواع گوشی‌ وان ‌پلاس دردسترس قرار می‌گیرد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد سرعت شارژ وان‌پلاس بادز دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات