ردمی ایربادز S با عمر باتری ۴ ساعته و قیمت ۲۴ دلاری رونمایی شد

سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
هدفون توگوشی استریو کاملا بی‌سیم و ۲۴ دلاری ردمی ایربادز S با طراحی آشنا و درایورهای ۷/۲ میلی‌متری و استاندارد IPX4 رونمایی شد.
تبلیغات

شیائومی امروز چندین محصول جدید را با برند ردمی رونمایی کرد تا جدی‌تر در بازار گوشی‌ موبایل و لپ‌تاپ‌ و هدفون‌های توگوشی حضور داشته باشد. ردمی ایربادز اس (Xiaomi Redmi Earbuds S) هدفون توگوشی جدیدی است که در فاصله‌ای کوتاه پس از رونمایی می ترو وایرلس ایرفونز ۲، برای بازار هند معرفی شده. براساس اعلام شیائومی، ردمی ایربادز اس ۱،۷۹۹ روپیه (تقریبا ۲۴ دلار) قیمت دارد و در دسته‌ی هدفون‌های TWS (استریو کاملا بی‌سیم) جای می‌گیرد و بدون شک داشتن قیمت ۲۴ دلاری باعث می‌شود مردم استقبال چشمگیری از آن کنند.

شیائومی هدفون بی سیم جدید خود را تنها در رنگ مشکی معرفی کرده است. این هدفون از بلوتوث نسخه‌ی ۵ پشتیبانی می‌کند و ۲۷ مه ۲۰۲۰ (۷ خرداد ۱۳۹۹) رسما روانه‌ی بازار خواهد شد. این هدفون اساسا نسخه‌ی ری‌برند‌شده‌ی ردمی ایرداتز اس (Redmi AirDots S) به‌حساب می‌آید که آوریل گذشته برای بازار چین معرفی شد. ردمی ایربادز S، نسخه‌ی بین‌المللی ایرداتز S، درمقایسه‌با قیمت ۱۴ دلاری مدل چینی قیمتی گران‌تری دارد. همچنین، شیائومی به‌تازگی هدفونی توگوشی با نام می ترو وایرلس ایرفونز ۲ معرفی کرده که قیمتش ۶۰ دلار است؛ بنابراین، ردمی ایربادز اس ازلحاظ قیمت در بین ایرداتز اس و می ترو وایرلس ایرفونز ۲ جای می‌گیرد.

ردمی ایربادز اس شیائومی / Xiaomi Redmi Earbuds S

هدفون‌های چند وقت اخیر شیائومی عموما طراحی مشابهی دارند. ردمی ایربادز S با طراحی دوست‌داشتنی‌اش ما را یاد هدفون محبوب ردمی ایرداتز می‌اندازد که در بازار ایران نیز با استقبال مناسبی مواجه شد. هدفون جدید شیائومی در تلاش است قابلیت‌های پایه‌ای هدفون‌های استریوی کاملا بی‌سیم را با قیمتی مناسب ارائه دهد تا کاربرانی که بودجه‌ی زیادی ندارند، بتوانند به هدفون‌های توگوشی باکیفیت دسترسی پیدا کنند. شیائومی می‌گوید در جعبه‌ی هدفون ردمی ایربادز S مجموعا سه سَری سیلیکونی جای داده است تا کاربر متناسب‌با فرم گوش خود از آن‌ها استفاده کند.

ردمی ایربادز S شیائومی یکی از سبک‌وزن‌ترین هدفون‌های TWS دنیا است

ردمی ایربادز S از درایورهای ۷/۲ میلی‌متری استفاده می‌کند و به‌لطف بهره‌مندی از گواهی IPX4 دربرابر پاشش آب و نفوذ عرق مقاوم است. هریک از دو هدفون ردمی ایربادز S جداگانه ۴/۱ گرم وزن دارند تا بتوانیم از آن‌ها به‌عنوان یکی از هدفون‌های سبک‌وزن کاملا بی‌سیم دنیا یاد کنیم. ردمی هنگام رونمایی ایربادز S از آن به‌عنوان هدفونی یاد کرد که «فوق سبک‌وزن» است.

براساس گفته‌های شیائومی، هدفون جدید برند ردمی از کُدک SBC استفاده می‌کند و به حالتی ویژه مجهز شده است که با اتکا بر آن محتوای صوتی را با کمترین میزان تأخیر پخش می‌کند. این حالت ویژه روند انتقال صدا را بسیار روان‌تر از حالت عادی می‌کند. حالت یادشده می‌تواند موفع تجربه‌ی بازی‌های ویدئویی روی موبایل به‌کار بیاید. شیائومی از این حالت با نام Gaming Mode یاد می‌کند و فعال‌سازی آن میزان تأخیر را به ۱۲۲ میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد.

شیائومی می‌گوید هدفون جدیدش با هربار شارژ تا چهار ساعت مداوم کار می‌کند و این عدد موقع استفاده از کیس شارژ به ۱۲ ساعت افزایش می‌یابد. شارژدهی ردمی ایربادز S دو ساعت کمتر از شارژدهی می ترو وایرلس ایرفونز ۲ است. ناگفته نماند روند شارژ کامل هدفون جدید ردمی حدودا ۱/۵ ساعت طول می‌کشد.

هدفون ردمی ایربادز S همچنین از دستیارهای صوتی هوشمند روی سیستم‌های عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند و ازطریق تراشه‌ی بلوتوثی Realtek RTL8763BFR می‌تواند نویز محیط را هنگام موسیقی ‌گوش‌دادن یا برقراری تماس کاهش دهد. شیائومی از این قابلیت با نام SP Environmental Noise Cancellation یاد می‌کند. نکته‌ی جالب دیگر این است که می‌توان از هر دو هدفون به‌صورت مجزا برای موسیقی ‌گوش‌دادن استفاده کرد، بدون اینکه نیاز به جفت‌کردن آن‌ها باهم حس شود. 

ردمی ایربادز اس شیائومی / Xiaomi Redmi Earbuds S

ردمی ایربادز S در بین هدفون‌های خوش‌قیمت توگوشی کاملا بی‌سیم بازار جای می‌گیرد. در نظر داشته باشید شیائومی و ردمی اهمیتی ویژه برای بازار هند قائل هستند و محصولاتی متنوع در آنجا عرضه می‌کنند. ردمی ایربادز S با داشتن قیمتی مناسب می‌تواند میزان فروش محصولات ردمی را در بازار پرتلاطم هند افزایش دهد. این هدفون هنگام رسیدن به بازار ایران قیمتی مقرون‌به‌صرفه خواهد داشت. البته انتظار قیمتی «ارزان» برای آن نداریم؛ اما ردمی ایربادز S درمقایسه‌با بسیاری از هدفون‌هایی موجود در بازار ارزان‌تر خواهد بود. 

شیائومی ازطریق معرفی هدفون جدیدش قصد دارد در بازار هند به رقابت با شماری از شرکت‌های بومی نظیر نویز (Noise) و بوت (Boat) برود. دو شرکت یادشده امروزه در بازار هند محبوبیتی درخورتوجه دارند و محصولاتی مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌کنند. شیائومی باید در نظر داشته باشد ریل‌می، یکی از زیرشاخه‌های اوپو، نیز حضوری پررنگ در بازار هند دارد و به‌تازگی هدفونی توگوشی با نام بادز ایر نئو را برای هند معرفی کرده که با برچسب قیمت ۴۰ دلاری، رقیب مستقیم می ترو وایرلس ایرفونز ۲ محسوب می‌شود. بااین‌حال، می‌توانیم ریل‌می ایربادز ایر نئو را جزو رقبای ردمی ایربادز S نیز به‌حساب بیاوریم. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی ردمی ایربادز S چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات