ایرپاد ردمی Air Dots S با قیمت ۱۴ دلار رونمایی شد

چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایرپاد جدید ردمی ایر داتز اس با برچسب قیمتی ۱۴ دلار روانه‌ی بازار می‌شود؛ اما به‌رغم ارزان بودن، ویژگی‌های سخت‌افزاری منحصربه‌فردی را به‌همراه دارد.
تبلیغات

روز گذشته شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری وان‌پلاس ۸ بودیم که شامل نسخه استاندارد دو گوشی وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو می‌شوند. در این بین محصولات دیگری نیز رونمایی شدند که برای مثال می‌توان به ایرپادهای جدید برند ردمی شرکت شیائومی اشاره کرد.

ردمی از زیرمجموعه‌های شرکت چینی شیائومی محسوب می‌شود و اخیرا از ایرپادهای جدیدی به‌نام ردمی ایر داتز اس (Redmi Air Dots S) رونمایی کرده است. ردمی ایر داتز اس لقب TWS یا True Wireless Stereo به‌معنای وایرلس استریوی واقعی را یدک می‌کشد.

تفاوت چندانی میان طراحی ظاهری ایرپاد ردمی ایر داتز اس با نسل قبلی آن مشاهده نمی‌شود؛ اما ویژگی‌های سخت‌افزاری جالبی به آن اضافه شده است که برای مثال می‌توان به خروجی جدید مونو اشاره کرد. در چنین حالتی، صدای خروجی به‌صورت مونو بین دو ایرپاد تقسیم می‌شود و هریک از ایرپادها به‌صورت مستقل قابل استفاده خواهند بود.

ایرپاد ردمی ایر داتز اس / Redmi Air Dots S

ایرپاد جدید برند ردمی با وجود اینکه مانند نسل قبلی خود از فناوری ارتباطات بلوتوث ۵.۰ استفاده می‌کند، با این حال از نرخ انتقال نسبتا بالایی بهره می‌برد. علاوه بر قابلیت ذکرشده، حالتی به‌نام Game Mode در نظر گرفته‌شده که میزان تأخیر در دریافت صدا هنگام اجرای بازی به حداقل برسد.

تقریبا مشخصات دیگر ایرپاد ردمی ایر داتز اس با نسل قبلی خود مشابه است که شامل درایورهای ۷/۲ میلی‌متری، حالت لغو نویز محیط DSP هنگام برقراری تماس و استفاده از ژست‌های لمسی برای کاهش یا افزایش حجم صدا می‌شود. کاربر با هربار شارژ کامل باتری ایرپاد جدید شیائوی می‌تواند به‌صورت مداوم ۴ ساعت موسیقی گوش دهد. جعبه شارژر همراه‌با هدست نیز این میزان را به ۱۲ ساعت افزایش می‌دهد.

ایرپاد ردمی ایر داتز اس / Redmi Air Dots S

ایرپاد ایر داتز اس از گواهی IPX4 نیز برخوردار است و این یعنی در برابر نفوذ قطرات آب مقاومت می‌کند؛ اما نمی‌توان ایرپاد جدید ردمی را به زیر آب برد. ایرپاد جدید برند ردمی هم‌اکنون با برچسب قیمتی معادل ۱۴ دلار روانه بازار چین شده است. با این حال زمان عرضه جهانی آن مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات