آنر مجیک ایرباد با تمرکز بر مکالمات صوتی باکیفیت معرفی شد

سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱
مطالعه 3 دقیقه
آنر در کنفرانس امشب خود علاوه بر چندین گوشی‌ هوشمند و لپ‌تاپ، از ایرفون‌های بی‌سیم جدید مجیک ایرباد نیز رونمایی کرد.
تبلیغات

بازار ایرباد و هدفون‌های تمام بی‌سیم هیچگاه تا به‌ این حد داغ نبوده است. موفقیت‌های بی‌شمار اپل در این زمینه، تمامی شرکت‌های مطرح دنیای فناوری اعم از گوگل، مایکروسافت، سونی، سنهایزر، سامسونگ و هواوی را به ورود به این عرصه وکسب سهمی از آن ترغیب کرد. حال آنر با رونمایی از ایرباد‌های جدید خود، در صدد کسب سهمی از این بازار گسترده است.

مجیک ایرباد برخلاف بسیاری از محصولات آنر که شباهت انکارناپذیری با هواوی دارند، وجه مشترکی با فری‌باد این شرکت ندارد. آنر در ایرباد‌های بی‌سیم جدید خود از درایور‌های ۱۰ میلی‌متری توانمندی بهره برده است تا کیفیت صدای مناسبی به ارمغان بیاید. هر یک از ایرباد‌ها تنها ۵.۴ گرم وزن دارند و که بخش زیادی از آن را باتری ۳۷ میلی‌آمپرساعتی تشکیل داده است. وزن کلی به‌همراه کیس دستگاه نیز به ۵۱ گرم می‌رسد که باتری ۴۱۰ میلی‌آمپرساعتی موجود در کیس کمک زیادی به افزایش عمر باتری ایربادها می‌کند.

آنر مجیک ایرباد / Honor Magic Earbuds
آنر مجیک ایرباد / Honor Magic Earbuds

به‌گفته‌ی آنر، مجیک ایرباد توانایی پخش موسیقی پیاپی ۳.۵ ساعت را دارد که این زمان به لطف کیس دستگاه به ۱۳ ساعت افزایش می‌یابد. فرآیند شارژ ایرباد و کیس آن نیز ۱.۵ ساعت زمان نیاز خواهد داشت. 

آنر برای بهبود تجربه‌ی مکالمه‌های صوتی از سه‌میکروفن در مجیک ایرباد بهره برده است؛ در مکالمات صوتی به‌لطف ترکیب میکروفن‌ها، صدای کاربر از پس‌زمینه ونویز محیطی جدا شده و با شفافیت بیشتری ارسال خواهد شد. البته متاسفانه قابلیت حذف نویز محیط هنگام لذت از موسیقی وجود ندارد.

آنر مجیک ایرباد / Honor Magic Earbuds

هدفون‌ تمام‌بی‌سیم جدید آنر همچنین امکان جفت‌سازی آنی و بسیار سریع را با گوشی‌های مجهز به رابط‌ کاربری EMUI 10 فراهم می‌کند. همچنین در صورت جفت‌سازی با گوشی‌های هوشمند مجهز به EMUI 10، قابلیت متوقف کردن خودکار موسیقی در صورت خارج کردن ایرباد‌ها از گوش، نیز فعال خواهد بود. البته کنترل‌های لمسی توقف‌سازی، پخش، انتخاب قطعه‌ی بعدی یا قبلی موسیقی مجیک ایرباد با تمام گوشی‌های هوشمند فعال خواهد بود.

آنر مجیک ایرباد / Honor Magic Earbuds

آنر ایرباد جدید خود را باقیمت ۱۲۹ دلار و از ماه آوریل (اردیبهشت ۱۳۹۹) و در رنگ‌های سفید و آبی به بازار عرضه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات