اولین ایرباد بی‌سیم ریزر با رفع تاخیر صوتی بازی در اندروید رونمایی شد

پنج‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ایربادهای جدید ریزر با قابلیت رفع تأخیر صوتی در اندروید ارائه شده‌اند و عملکرد خوبی را در بین هدفون‌های بی‌سیم به ارمغان خواهند آورد.
تبلیغات

یکی از بدترین موضوعات در استفاده از هدفون‌های بی‌سیم هنگام بازی در گوشی‌های اندرویدی، تأخیر صدا است و چه این موضوع مربوط به سیستم‌عامل باشد و چه هدفون، به‌هرحال آزاردهنده خواهد بود. اما معمولا چنین تاخیری از سوی هدفون‌ها اتفاق می‌افتد و حتی اگر این محصولات گران‌قیمت باشند باز هم امکان بروز چنین مشکلی وجود خواهد داشت که می‌توان به هدفون Sony WH-1000X M3s اشاره کرد. اما اکنون ریزر از هدفون ۹۹ دلاری بی‌سیم Hammerhead True Wireless رونمایی کرده که با رفع تأخیر صوتی ارائه شده است.

ایرباد ریزر

ایرباد جدید کاملا بی‌سیم ریزر، امروز از سوی این شرکت معرفی شده که در حالت گیمینگ (Gaming Mode) از تأخیر بسیار کم ۶۰ میلی‌ثانیه برخوردار است. حالت Gaming Mode محصول از طریق برنامه اختصاصی اندروید و iOS فعال می‌شود. درنتیجه چیزی که در صفحه می‌بینید با چیزی که می‌شنوید کاملا هماهنگ خواهد بود. ریزر ادعا می‌کند که ایربادها از نسخه بلوتوث ۵.۰ استفاده می‌کنند تا بتوانند کیفیت صدا و مصرف باتری کمتری را در حالت گیمینگ ارائه دهند. برای فعال کردن این حالت، فقط سه بار روی ایرباد ضربه بزنید تا بتوانید از این قابلیت‌های پیشرفته بهره‌مند شوید.

Hammerhead True Wireless از لحاظ طراحی شباهت زیادی به AirPodهای اپل دارد. اگر سرگوشی‌های این ایرباد به‌راحتی در گوش کاربران جای نگیرد یک راه‌حل خوب ارائه شده است. درواقع ریزر سرگوشی‌هایی با ابعاد مختلف گوش ارائه کرده تا کاربران مناسب‌ترین گزینه را برای گوش‌های خود انتخاب کنند.

ایرباد ریزر

این ایرباد با یک بار شارژ تا ۳ ساعت عمر خواهد داشت

این ایرباد بی‌سیم از طریق USB-C شارژ می‌شود و به‌طور کلی از نظر کارایی بسیار خوب است اما در زمینه حذف و مسدودسازی صدای محیط عملکرد خوبی نخواهد داشت. Hammerhead True Wireless دارای گواهینامه‌ی IPX4 است و در برابر آب مقاوم خواهد بود. در زمینه عمر باتری این ایرباد با یک بار شارژ تا ۳ ساعت عمر خواهد داشت و جعبه‌ی ایرباد نیز امکان شارژدهی تا ۴ بار معادل ۱۲ ساعت را برای محصول فراهم خواهد کرد. در نتیجه شاهد ۱۵ ساعت عمر باتری پس از ۴ بار شارژ شدن از طریق جعبه ایرباد ریزر خواهیم بود. با وجود دکمه‌های لمسی روی ایرباد ریزر، امکان تعویض آهنگ، پاسخ به تماس‌ها و فعال‌سازی دستیار صوتی وجود خواهد داشت و اگر می‌خواهید میزان صدا را تنظیم کنید، باید آن را از طریق گوشی خود انجام دهید.

ظاهرا برچسب قیمت ۹۹ دلاری این محصول مناسب بوده و بسیار ارزان‌تر از دیگر محصولات این‌چنینی از برندهای دیگر است. اما اگر حالت گیمینگ، عملکرد واقعی خود را در زمینه رفع تأخیر ارائه ندهد، ارزش خرید بالایی نخواهد داشت. ایرباد Hammerhead True Wireless ریزر هم‌اکنون در سایت Razer.com در دسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات