جی‌ بی‌ ال هدفون سری Live را معرفی کرد

دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
جی‌بی‌ال در CES امسال چندین مدل هدفون جدید را رونمایی کرد که در این مطلب،  محصولات سری Live این شرکت را معرفی می‌کنیم.
تبلیغات

جی‌بی‌ال (JBL)، شرکت نام‌آشنای تولیدکننده محصولات صوتی، در CES 2019 علاوه‌بر چهار مدل هدفون بی‌سیم True Wireless، چند هدفون از سری Live را معرفی کرد. 

در فهرست هدفون‌های جدید سری Live جی‌بی‌ال، مدل‌های سیمی و بی‌سیم به‌چشم می‌خورند تا کاربران با سلیقه‌ و نیازهای مختلف هدف قرار گیرند. پیشرفته‌ترین و قوی‌ترین مدل از هدفون‌های سری Live مدل 650BTNC است. همان‌طورکه از نام این هدفون مشخص است، از قابلیت حذف نویز محیط برای شنیدن صدای رسا و واضح حتی در محیط‌های شلوغ بهره می‌برد. این هدفون ۱۹۹ دلاری با هربار شارژ، ۲۰ ساعت موسیقی می‌تواند پخش کند. البته اگر قابلیت حذف نویز محیط خاموش شود، باتری هدفون تا ۳۰ ساعت پخش موسیقی را دوام می‌آورد. مدت‌زمان شارژ کامل باتری هدفون هم فقط ۲ ساعت است. کنترلر لمسی هدفون امکان کنترل ساده پخش موسیقی را دراختیار کاربر قرار می‌دهد. 

اگر قابلیت حذف نویز صدا برایتان اهمیت ندارد، با هزینه‌ی کمتر می‌توانید مدل‌های Live 400BT یا Live 500BT را انتخاب کنید. هدفونِ رو‌گوشی 400BT می‌تواند با هربار شارژ ۲۴ ساعت موسیقی پخش کند. مدت‌زمان شارژدهی مدل Live 500BT نیز به ۳۰ ساعت می‌رسد و کنترلر لمسی هم برای هر دو مدل استفاده شده است. همچنین، این دو هدفون از فناوری Ambient Aware بهره می‌برند تا صدایی رسا و واضح به گوش کاربر برسد. 

هدفون‌های 400BT و 500BT به‌ترتیب با قیمت‌های ۹۹.۹۵ و ۱۴۹.۹۵ دلار فروخته خواهند شد.

جالب است بدانید هر سه هدفون 400BT و 500BT و 650BT به دستیارهای صوتی الکسا و گوگل اسیستنت متصل می‌شوند تا دستورهای صوتی کاربر را دریافت کنند و به آن‌ها پاسخ دهند. 

افزون‌براین، جی‌بی‌ال هدفون ارزان‌تر ۶۹.۹۵ دلاری را با نام 200BT رونمایی کرده که با هربار شارژ فقط ۱۰ ساعت می‌تواند موسیقی پخش کند. اگر مدل 200BT هم برایتان گران است، می‌توانید نیم‌نگاهی به ارزان‌ترین مدل از سری Live، یعنی مدل Live 100 بیندازید که ۳۹.۹۵ دلار قیمت دارد. این هدفون برخلاف دیگر اعضای این سری بی‌سیم نیست و ازطریق سیم به دستگاه پخش‌کننده متصل می‌شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات