ایرفون های وایرلس اوپو به نام O-Free معرفی شد

یک‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
هدست‌های وایرلس اوپو به نام O-Free در آگوست سال جاری همزمان با نسخه لامبورگینی تلفن هوشمند فایند ایکس روانه بازار خواهند شد.
تبلیغات

اخیرا اوپو در همایش معرفی فایند ایکس، جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت چینی به همراه نسخه‌ی لامبورگینی آن، از هدست وایرلس خود به نام O-Free نیز رونمایی کرد. ایرفون‌های وایرلس جدید Oppo ابعاد بسیار کوچکی دارند و در رنگ مشکی با حاشیه‌های قرمز و آبی عرضه خواهند شد.

هدست بلوتوث O-Free از فناوری TrueWireless Stereo پشتیبانی می‌کند که به وسیله‌ی آن، ایرفون‌های چپ و راست به‌خوبی ما محتوای استریم‌شده توسط گوشی همگام می‌شوند. تراشه‌ای که در ساخت ایرفون وایرلس اوپو به‌کار گرفته شده، سیستم-روی-چیپ QCC3026 کوالکام است.

ایرفون اوپو O-Free

نکته جالب در مورد O-Free این است که درست‌مانند پیکسل‌بادهای گوگل، از قابلیت ترجمه‌ی صوتی پشتیبانی می‌کند؛ البته هنوز اطلاعاتی از زبان‌های تحت پوشش در دسترس نیست. علاوه‌بر این، O-Free به قابلیت‌های دستیار صوتی و کنترل موسیقی نیز مجهز خواهد بود. ایرفون‌های وایرلس O-Free همزمان با نسخه‌ی لامبورگینی Find X در آگوست سال جاری با قیمت ۹۰ یورو روانه‌ی بازارهای چین خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات