سن هایزر از سه هدفون جدید در نمایشگاه آیفا 2017 رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
مطالعه 4 دقیقه
کمپانی سن‌هایزر در نمایشگاه آیفا ۲۰۱۷ برلین سه هدفون جدید معرفی کرد.
تبلیغات

کمپانی آلمانی سن‌هایزر که در زمینه‌ی تولید تجهیزات صوتی فعالیت دارد، در جریان برگزاری رویداد آیفا ۲۰۱۷ برلین از سه هدفون جدید رونمایی کرد. این سه محصول جدید با نام‌های مومنتوم فری، CX 7.00BT و یک جفت هدفون عجیب به‌نام IE 80 S معرفی شده‌اند. قیمت این سه گجت هنوز اعلام نشده اما این را می‌دانیم که فروش آن‌ها از ماه اکتبر آغاز خواهد شد. البته مدل IE 80 S در ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد.

هدفون بی‌سیم مومنتوم فری سن‌هایزر به تونل‌های صوتی ضدزنگ ماشین‌کاری شده‌ی سفارشی مجهز شده تا دقت پخش صوت افزایش یابد. تونل‌های صوتی این هدفون همچنین باعث می‌شود صدا با جزئیات بهتری پخش شود و علاوه بر این باس تولید شده توسط این محصول بسیار قدرتمند است. بنا به گفته سن‌هایزر این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا مومنتوم فری کیفیت پخش صوتی بسیار قابل توجهی ارائه دهد. این گجت از بلوتوث نسخه‌ی ۴.۲ پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های محصول نامبرده می‌توان به پشتیبانی از کدک aptX کمپانی کوالکام اشاره کرده که باعث می‌شود کیفیت پخش از طریق بلوتوث افزایش یافته و صوت و تصویر در فایل‌های ویدیویی، بهترین هماهنگی را داشته باشند. افزون بر آنچه گفته شد، مومنتوم فری به یک میکروفون داخلی مجهز شده و سه دکمه‌ی فیزیکی نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بدین ترتیب شما می‌توانید با استفاده از کلیدهای فیزیکی این هدفون، تماس‌های صوتی دریافت کرده یا پخش موسیقی را کنترل کنید. علاوه بر این محصول مورد بحث می‌تواند به طور همزمان به دو دستگاه متصل شود. این مدل از هدفون‌های جدید سن‌هایزر با هر بار شارژ کامل باتری تا ۶ ساعت قابل استفاده است. جعبه‌ی این محصول از جنس چرم تولید شده که در آن چهار عدد قطعه‌ی نگه‌دارنده‌ی لاستیکی اضافه در سایزهای مختلف وجود دارد تا همه‌ی افراد بتوانند این هدفون را به‌خوبی در گوشی قرار دهند. اما هدفون جدید دیگر سن‌هایزر CX 7.00BT نام دارد. این محصول نیز از نوع بی‌سیم بوده و از بلوتوث نسخه‌ی ۴.۱ و کدک aptX کوالکام پشتیبانی می‌کند. CX 7.00BT همانند مدل مومنتوم فری امکان اتصال به چند دستگاه را به طور همزمان ارائه می‌دهد. افزون بر این، می‌توان با بهره گرفتن از چیپ‌ ان‌اف‌سی، هدفون مورد اشاره را به‌راحتی به گوشی‌های هوشمند متصل کرد. برای هر بار شارژ کامل CX 7.00BT باید این محصول را به مدت ۱.۵ ساعت به شارژر متصل کنید و پس آن می‌توان تا ده ساعت با آن کار کرد.

سومین هدفون جدید سن‌هایزر IE 80 S است که در واقع جانشین مستقیمی برای IS 80 محسوب می‌شود. سن‌هایزر اعلام کرده که این مدل قابلیت‌های صوتی منحصربه‌فردی ارائه می‌دهد و راحت‌تر در گوش کاربر قرار می‌گیرد. این محصول با هدف بهبود فرمول کلاسیک تولید شده و از طراحی جدیدی بهره می‌برد. از جمله ویژگی‌های IE 80 S می‌توان به کابل‌های قابل تعویض و قطعه‌های نگه‌دارنده‌ از جنس فوم اشاره کرد. قیمت هر سه محصول جدید سن‌هایزر فعلا اعلام نشده است؛ اما با توجه به ویژگی‌های این سه گجت، به‌نظر می‌رسد مدل IE 80 S از دو مدل دیگر ارزان‌تر باشد. شایان ذکر است که مدل قبلی این هدفون با نام IE 80 با قیمت ۳۵۹ دلار به فروش می‌رسد. همانطور که اشاره کردیم، IE 80 S در ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود قیمت این محصولات در خرده‌فروشی‌ها به‌زودی مشخص شود. در زیر می‌توانید تصاویر بیشتری از این سه هدفون جدید مشاهده کنید.

سن هایزر

نظر شما در مورد هدفون‌های جدید سن‌هایزر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات